مهمترین مشکل در راستا فرزندخواندگی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیرکل امور بچه ها و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور ضمن اعلام آخرین آمار مربوط به فرزندخواندگی در کشور مهم ترین مشکل این حوزه را سلیقه انتخابی خانواده ها در این خصوص دانست.

مهمترین مشکل در راستا فرزندخواندگی

سعید بابایی در گفتوگو با خبرنگاران، با بیان اینکه تا آخرین ریالی که بودجه در بخش فرزندان تحت سرپرستی این سازمان اختصاص یافته برای این فرزندان هزینه می شود، افزود: با این وجود تعدادی نیز برای سال 98 در نوبت هستند.

وی با اشاره به اینکه در 9 ماهه ابتدایی امسال، 964 کودک به فرزندخواندگی پذیرفته شده اند، اظهار کرد: 370 کودک دیگر نیز با حکم امین موقت در راستا فرزندخواندگی هستند.

مدیرکل امور بچه ها و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور یکی از مسائل فرآیند فرزندخواندگی را سلیقه انتخابی خانواده ها در فرزندپذیری عنوان کرد و گفت: به همین دلیل نیاز به فرهنگ سازی در جامعه داریم تا بچه ها دارای بیماریهای خاص و همچنین معلولیت نیز این فرصت را داشته باشند تا وارد خانواده جدید شوند. امری که خوشبختانه کم کم در حال شکل گیری است.

به گفته بابایی، در سال اخیر بیشترین آمار فرزندخواندگی مربوط به استانهای خراسان رضوی، تهران، کرمان و آذربایجان شرقی بوده است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1749

به "مهمترین مشکل در راستا فرزندخواندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین مشکل در راستا فرزندخواندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید