دهقان: لطیفی در جلسات دولت حاضر می شود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، معاون حقوقی رییس جمهور گفت: آقای لطیفی از زمان ابلاغ حکم نو دیوان عدالت اداری، فعلا بخشنامه یا دستوری را امضا نکرده است، اما در جلسات دولت حاضر می شود.

دهقان: لطیفی در جلسات دولت حاضر می شود

به گزارش ایرنا، محمد دهقان روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره رای نو دیوان عدالت اداری درباره همکاری میثم لطیفی معاون رییس جمهور با دولت گفت: وزیر دادگستری مسئول نحوه اجرای رأی دیوان عدالت اداری در مورد ادامه یا قطع همکاری با میثم لطیفی با سازمان امور اداری و استخدامی شده است.

وی خاطر نشان کرد: آقای لطیفی از زمان ابلاغ حکم نو دیوان عدالت اداری، فعلا بخشنامه یا دستوری را امضا نکرده است، اما در جلسات دولت حضور پیدا می نماید.

دهقان شرح داد: به محض اینکه حکم صادر شد. آقای لطیفی اقدامی مقابل با رای دیوان انجام ندادند. تصمیمی نگرفتند و امضایی انجام ندادند. حول نحوه اجرای رای باهم در تعامل هستند. در جلسه نیز هستند. بنا بر این شده تا بین وزیر دادگستری و دیوان پیرامون نحوه اجرای رای تعامل صورت بگیرد.

معاون حقوقی رئیس جمهور در ادامه در پاسخ به این پرسش که گفته می گردد در مورد بعضی دیگر از اعضای هیات دولت نیز این مسئله وجود دارد و آیا این افراد می روند یا خیر، اعلام کرد: این یک بحث شکلی است. در این زمینه نیز با دیوان تفاهم خواهیم کرد. هنوز راجع دیگران شکایتی نشده است اگر شکایتی نیز صورت گیرد بحث شکلی است و نحوه اجرای رای را با دیوان هماهنگ خواهیم کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1402 بروزرسانی: 4 مرداد 1402 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 16499

به "دهقان: لطیفی در جلسات دولت حاضر می شود" امتیاز دهید

1 کاربر به "دهقان: لطیفی در جلسات دولت حاضر می شود" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهقان: لطیفی در جلسات دولت حاضر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید