افتخار تاریخی برای ورزش رزمی ایران؛ غرش علی اکبری در قفس تایلند!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، امیر علی اکبری در یکی از مهمترین مبارزه های خود در سازمان وان چمپیونشیپ 24 تیرماه برابر فایتر کانادایی قرار می گیرد.

افتخار تاریخی برای ورزش رزمی ایران؛ غرش علی اکبری در قفس تایلند!

به گزارش خبرنگاران در چند سال اخیر امیر علی اکبری به ستاره بی چون و چرای ایران در مسابقات MMA تبدیل شده و با وجود ورود خیلی از ورزشکاران دیگر به این رشته، او همچنان حرف اول را در میان ایرانی ها می زند و آمار خوبی هم در مبارزه های خود به ثبت رسانده است.

بعد از اینکه قهرمان سابق کشتی فرنگی دنیا و فایتر این روزهای MMA به علت مسائل مربوط به ویزا نتوانست در UFC که بالاترین سطح مبارزه های این رشته به شمار میرود، به میدان برود، با سازمان معتبر وان چمپیونشیپ روسیه وارد همکاری شد.

حالا سازمان وان چمپیونشیپ در جدیدترین خبر خود، زمان مبارزات این سازمان را در حالی اعلام نموده است که روز 14 جولای (24 تیرماه) امیر علی اکبری در چارچوب مسابقات MMA برابر داستین جیسون، قهرمان کانادایی، در استادیوم نمادین بوکس لامپینی شهر بانکوک (کشور تایلند) مبارزه خواهد نمود.

داستین جیسون کانادایی اهل استان بریتیش کلمبیاست. این فایتر 27 ساله با قد 182 و وزن 108 کیلوگرم پیروز شده تا کنون 7 پیروزی بدست بیاورد و تنها یک شکست در این سازمان را تجربه نموده است. این کارنامه نشان می دهد که علی اکبری یکی از جدی ترین رقبای خود را پیش رو خواهد داشت و در بانکوک تایلند باید با چالش دشواری روبرو گردد.

البته که علی اکبری با شگردهای مخصوص خود به ویژه استفاده از فنون کشتی می تواند فایتر کانادایی را هم زمین گیر کند، اما قطعا رقیب سرسختی در قفس بانکوک روبروی اوست و نحوه مبارزه فایتر ایرانی را هم بررسی خواهد نمود.

این رقابت از این لحاظ اهمیت بالایی برای امیر علی اکبری دارد که او درصورت شکست این فایتر کانادایی برای قهرمانی و کسب کمربند این سازمان آماده خواهد شد و بزرگترین افتخار ورزش رزمی در طول تاریخ ورزش ایران رقم خواهد خورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 16381

به "افتخار تاریخی برای ورزش رزمی ایران؛ غرش علی اکبری در قفس تایلند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتخار تاریخی برای ورزش رزمی ایران؛ غرش علی اکبری در قفس تایلند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید