کاهش عرضه بنزین سوپر بدلیل عدم استقبال مردم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، عضو هیئت مدیره کانون صندلی داران کشور از کاهش مصرف بنزین سوپر پس از افزایش قیمت و برقراری دوباره سهمیه بندی بنزین اطلاع داد.

کاهش عرضه بنزین سوپر بدلیل عدم استقبال مردم

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، ابراهیم بعاجی با بیان اینکه توزیع بنزین سوپر در صندلی ها کم شده است، اضافه کرد: با توجه به این که پس از اجرای طرح سهمیه بندی، قیمت بنزین سوپر به 3500 تومان در هر لیتر افزایش یافته و این بنزین بدون سهمیه به مردم عرضه می گردد، استقبال از این فرآورده نفتی تاحد قابل توجهی کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: عرضه بنزین سوپر برای صندلی داران نیز مقرون به صرفه نیست و اکنون اکثر صندلی ها فاقد بنزین سوپر هستند.

بعاجی بابیان اینکه هزینه خرید هر تانکر 30 هزار لیتری بنزین سوپر بیش از 100 میلیون تومان است، گفت: صندلی داران با توجه به اینکه فروش بنزین سوپر نقدینگی بالایی احتیاج دارد چندان علاقه ای به این کار ندارند.

این مقام مسوول با بیان اینکه به ازای فروش هر لیتر بنزین سوپر 100 تومان کارمزد به صندلی داران پرداخت می گردد، گفت: در ازای فروش یک تانکر بنزین سوپر تنها 3 میلیون تومان عاید صندلی دار می گردد که این رقم با توجه به درگیر بودن نقدینگی صندلی داران و هزینه های جاری، اصلا مقرون به صرفه نیست.

عضو هیئت مدیره کانون صندلی داران کشور اضافه کرد: باتوجه به پایین آمدن استقبال مردم از بنزین سوپر، فروش یک تانکر بنزین سوپر در صندلی ها ممکن است تا یک هفته زمان ببرد که ماندن طولانی مدت بنزین در مخازن میزان تبخیر این فرآورده را افزایش می دهد که این مسئله نیز زیان های صندلی داران را افزایش می دهد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1632

به "کاهش عرضه بنزین سوپر بدلیل عدم استقبال مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش عرضه بنزین سوپر بدلیل عدم استقبال مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید