کاهش دما در شمال ایران

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم خیزش گرد و خاک در شرق کشور به ویژه منطقه زابل، از کاهش شش درجه ای دما در استان های شمالی کشور اطلاع داد.

کاهش دما در شمال ایران

به گزارش ایسنا، احد وظیفه گفت : بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی در ساعات بعد از ظهر امروز (2 شهریور) در بعضی نقاط استان هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، بعضی نقاط استان بوشهر، بعضی نقاط کهگیلویه و بویر احمد و جنوب و غرب استان فارس افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: فردا (3 شهریور) در بعضی نقاط هرمزگان جنوب استان فارس و جنوب سیستان و بلوچستان همچنین در دامنه های شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: پس فردا (4 شهریور) در شرق هرمزگان و در دامنه های و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

به گفته وظیفه، طی هفته جاری در بعضی نقاط شمال غرب کشور رشد ابر به ویژه در ساعات بعد از ظهر رخ می دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به این که از اواخر وقت دوشنبه (4 شهریور) با نفوذ جریانات شمالی بارش پراکنده و خفیف تا آخر هفته در بعضی نقاط استان های ساحلی خزر و استان اردبیل پیش بینی می گردد، تاکید نمود: برای استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان تا اواخر هفته روند خنک شدن هوا بین چهار تا شش درجه سانتی گراد قابل پیش بینی است.

وی ادامه داد: تا آخر هفته جاری پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران فردا و پس فردا (3 و 4 شهریور) صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود. پیش بینی می گردد که گرم ترین و خنک ترین دمای تهران طی دو روز آینده به ترتیب 43 و 22 درجه سانتی گراد و 35 و 23 درجه سانتی گراد باشد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 729

به "کاهش دما در شمال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش دما در شمال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید