بارش پراکنده باران در بعضی مناطق ایران

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در استان تهران و بعضی مناطق دیگر کشور طی امروز و فردا (10 و 11 مرداد) اطلاع داد.

بارش پراکنده باران در بعضی مناطق ایران

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین خروجی مدل های هواشناسی طی سه روز آینده در جنوب استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و برخی مناطق هرمزگان در بعد ازظهر رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: امروز (10 مرداد) با شمالی شدن جریانات روی سواحل دریای خزر در برخی مناطق استان های گیلان و مازندران افزایش ابر، بارش پراکنده و کاهش دما و در بعد ازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی در استان های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی فردا (11 مرداد) در استان های واقع در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و روز شنبه (12 مرداد) علاوه بر مناطق ذکر شده در نیمه غربی خراسان شمالی بارش پراکنده و در شمال استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در بعد ازظهر رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

وظیفه با بیان اینکه طی سه روز آینده برای نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید پیش بینی می گردد، توضیح داد: از این رو با افزایش سرعت وزش باد احتمال خیزش گرد و خاک در برخی ساعات وجود دارد.

وی در انتها درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (11 مرداد) صاف همراه با وزش باد و در بعد ازظهر افزایش ابر و وزش باد شدید با حداقل دمای 28 و حداکثر دمای 40 درجه سانتیگراد و روز شنبه (12 مرداد) وزش باد، در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای 28 و حداکثر دمای 39 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 599

به "بارش پراکنده باران در بعضی مناطق ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش پراکنده باران در بعضی مناطق ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید