شهردار سمنان :معبر بودن سمنان یک فرصت است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، معبر بودن سمنان در راستا زائران امام هشتم (ع) یک فرصت مهم برای توسعه صنعت پردرآمد گردشگری است .

شهردار سمنان :معبر بودن سمنان یک فرصت است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان ، سید محمد ناظم رضوی در سمینار توسعه گردشگری در استان سمنان که با حضور مدیران اقتصادی و فعالان سرمایه گذاری گردشگری برگزار گشت گفت: برخلاف آنچه برخی توسعه صنعت گردشگری در سمنان را منوط به تبدیل استان از معبر به مقصد می دانند، همین وضعیت معبر بودننیز خود یک فرصت مهم برای توسعه این صنعت پردرآمد در سمنان است .

سید محمد ناظم رضوی از آنچه ایجاد نقاط محرک برای سرمایه گذاری می خواند به عنوان یکی از وظایف شهرداری ها نام برد و اظهار کرد: دستگاه های دولتی و عمومی صرفا در زمینه بسترسازی و الگوسازی مسوولیت داشته و موظفند بسترهای لازم برای فعالیت و مشارکت بخش خصوصی را فراهم کنند .

وی بر لزوم بهره گیری حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی و اعتمادسازی در این حوزه تاکید و شرح داد: شهرداری باید برای تشویق سرمایه گذاران و آگاه سازی آنها چند پروژه را اجرایی و وقتی در زمینه تضمین موفقیت و بازگشت سرمایه طرح ها اعتمادسازی شد، زمینه برای مشارکت حداکثری بهره برداران نیز آماده خواهد شد .

ناظم رضوی با اشاره به طرح شعار تبدیل سمنان از معبر به مقصد در چند سال اخیر خاطرنشان کرد: معبر بودن سمنان خود یک فرصت است که می توان از آن نیز بهره گرفت ؛چرا که نه تنها سمنان بلکه دیگر شهرهای گردشگر پذیری همچون اصفهان و کاشان و یزد نیز در ایام خاصی مانند نوروز، معبر محسوب می شوند اما این شهرها از همین وضعیت نیز بهره اقتصادی و گردشگری می برند .

شهردار سمنان با بیان اینکه قرار دریافت سمنان در جهت پرتردد تهران مشهد و زیارت بارگاه امام رضا (َع) یک فرصت بزرگ است گفت: باید از این شرایط حداکثر استفاده را در حوزه اقتصادی و فرهنگی برد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1349

به "شهردار سمنان :معبر بودن سمنان یک فرصت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار سمنان :معبر بودن سمنان یک فرصت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید