خبرنگاران حضور ده ها فرانسوی در بین تروریست های ادلب

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تهران-خبرنگاران- شبکه تلویزیونی فرانس 24 با انتشار اسنادی خاطرنشان کرد ده ها فرانسوی عضو گروه های تروریستی با ارتش سوریه در شهر ادلب در حال جنگ هستند.

خبرنگاران حضور ده ها فرانسوی در بین تروریست های ادلب

شبکه خبری فرانس 24 اسنادی را منتشر کرد که نشان می دهد ده ها تروریست فرانسوی عضو گروه های تروریستی در استان ادلب سوریه به نبرد با نیروهای ارتش سوریه مشغول هستند.

یک نوار ویدئویی 40 ثانیه ای که به دست شبکه تلویزیونی فرانس 24 رسید، صحنه حضور سه تروریست را در درگیری های ادلب نشان می دهد در حالی که به زبان فرانسوی صحبت می نمایند و پشت استحکامات در حال تیراندازی با مسلسل های خود هستند.

خبرنگار فرانس 24 درباره این نوار ویدئویی می گوید که این عناصر مسلح فرانسوی با ارتش سوریه در استان ادلب روبرو هستند و شمار آنها به ده ها نفر می رسد، آنها از سال 2013 میلادی در اردوگاهی در نزدیک مرز میان ترکیه و سوریه حضور دارند.

خبرنگار این شبکه فرانسوی درباره این نوار ویدئویی گفت که او مصاحبه ای دو ساعته با عمر محسن یکی از مهم ترین عناصری که در سربازگیری فرانسوی ها و اعزام آنها به ادلب نقش داشته، انجام داده و او تاکید نموده که مستقل بوده و از هیچ گروهی تبعیت نمی کند و احتمال داد که او پدر یکی از عناصر تروریستی باشد که در فیلم ویدیوئی دیده می گردد.

دولت سوریه پایان بعد از 9 سال پیروز شده حق حاکمیت خود را بر بخش های بزرگی از این کشور احیا کند و تا بازگشت به شرایط عادی، تنها استان ادلب و بعضی نقاط کردنشین باقی مانده تا این کشور باردیگر زندگی در آرامش را دوباره تجربه کند.

هم اکنون در ادلب نزدیک به 100 هزار تروریست خطرناک لانه نموده اند که از نقاط مختلف سوریه و سایر مناطق دنیا به این منطقه آمده اند و آنها که اینان را مسلح نموده و به کارزار علیه ملت و دولت سوریه واداشته اند، از حل معضل درمانده اند یا طفره می فرایند و یا اساسا حل مساله به نفعشان نیست.

کشورهای اروپایی و بعضی کشورهای عربی که راه را برای حرکت های بزرگ تروریستی باز نموده بودند، اکنون می بینند که دست پرورده هایشان اصلی ترین مانع برسر راه ثبات در سوریه هستند و به همین علت کوشش می نمایند از خروج تروریست هایی که اینک به استخوانی لای زخم تبدیل شده اند از این کشور جلوگیری نمایند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2168

به "خبرنگاران حضور ده ها فرانسوی در بین تروریست های ادلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حضور ده ها فرانسوی در بین تروریست های ادلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید