تالار بهزاد در گناوه افتتاح شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سید علی پاکنژاد فرماندار گناوه عصر پنجشنبه در آئین افتتاح این تالار گفت: امروز همزمان با این عید بزرگ شاهد افتتاح این سالن به نام استاد بزرگ بهزاد بهزادی خیر و استاد گرامی هستیم.

تالار بهزاد در گناوه افتتاح شد

وی اضافه کرد: امروز روز بزرگداشت دانایی و تقدیر از یک معلم عاشق است که من بر دستان ایشان بوسه می زنم و بر این بوسه افتخار می کنم.

وی گفت: نام ریاضی در شهرستان گناوه با نام استاد بهزادی گره خورده است و کسانی که الفبای ریاضی آموخته اند در مکتب ایشان از استادی بوده اند که اسوه و الگو است و همه مردم این خطه بر او افتخار می نمایند.

فرماندار گناوه با تبریک هفته دولت گفت: حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی نماد دموکراسی در کشور ما بود و رهبر انقلاب نیز در دیدار هیات دولت فرمودند که جلسه دیروز مجلس نمایش اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با ارائه گزارشی از پروژه هایی که در هفته دولت در شهرستان گناوه به بهره برداری رسید گفت: یکی از پروژه های بسیار خوب این هفته، پروژه سالن آمفی تئاتر استاد بهزادی بود که امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی با دستان توانای این استاد افتتاح شد.

پاکنژاد گفت: امروز پروژه مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان است نیز با حضور استاندار افتتاح می گردد.

وی گفت: امروز همچنین با حضور استاندار شاهد افتتاح دو پروژه در بخش بهداشت ودرمان هستیم که مرکز ترمیم زخم در بیمارستان سوانح سوختگی و افتتاح ساختمان اداری بیمارستان امیرالمونین گناوه است.

وی از همه کسانی که در آماده کردن و افتتاح این پروژه ها همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد و گفت: در شهرستان گناوه همواره خیرین در انجام کارهای خیر پیشقدم بوده اند و در بخش های مختلف یاری گر مسئولان بوده اند و هنرمندان و مردم شریف می توانند از این پروژه که به همت استاد بهزادی به بهره برداری رسید استفاده نمایند.

دکتر رضا جاودان از شاگردان استاد بهزادی نیز گفت: این استاد نماد کسانی است که مانند شمع سوختند تا چراغ علم و دانش را روشن نگه دارند و شایسته تقدیر فراوان هستند.

وی اعلام کرد: این استاد با وجود اینکه می توانست برای نفع شخصی از موقعیت خود استفاده بیشتری کند ولی تمام عمر خود را بدون هیچ چشم داشتی بی ریا به پای فرزندان این خطه ریخت.

جاودان اضافه کرد: به طور حتم در کنار این استاد بزرگ همسر ایشان نیز زنی نمئونه بوده است که با شرایط زندگی استاد ساخته و همواره همیار و همراه این استاد بزرگ بوده است که باید از این زن تقدیر ویژه کرد.

وی با ذکر خاطراتی از دوران تحصیل خود گفت:سلامت، صلامت و بزرگی و متانت این استاد همه شاگردان را شیفته شخصیت والای ایشان نموده بود و همه شاگردان ایشان همواره و در همه جا به ایشان احترام خاص و ویژه دارند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 52

به "تالار بهزاد در گناوه افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تالار بهزاد در گناوه افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید