آزمون استخدامی وزارت بهداشت کی برگزار می گردد؟

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سیف الله مرادی با بیان اینکه در این آزمون 25 هزار و 120 نفر جذب می شوند، اضافه نمود: از این تعداد 14 هزار نفر در حوزه درمان که 10 هزار نفر مربوط به گروه پرستاری، حدود 7 هزار و 500 نفر در حوزه درمان و حدود 3 هزار و 500 نفر نیز در حوزه فوریت های پزشکی، بکار گرفته می شوند.

آزمون استخدامی وزارت بهداشت کی برگزار می گردد؟

به گزارش ایسنا، وی گفت: متقاضیان می توانند برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام در آزمون به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir مراجعه نمایند.

وی با اشاره به انجام مصاحبه پس از قبولی داوطلبان واجد شرایط در آزمون کتبی و تخصصی، یادآور شد: به علت تاخیر در انتشار دفترچه و بازشدن سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، تاریخ برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، روز 28 مهرماه است و در کوشش هستیم که نتایج این آزمون تا 21 آبان ماه امسال اعلام گردد.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در مورد امکان تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی گفت: در حال حاضر تا خاتمه وقت روز 31 شهریورماه است البته در صورت استقبال متقاضیان، احتمال تمدید مهلت ثبت نام در آزمون وجود دارد.

مرادی تاکید نمود: با دستور وزیر بهداشت، داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، تا خاتمه سال جذب و در محل کارشان حاضر می شوند. بعلاوه در کوششیم تا پس از برگزاری این آزمون، باتوجه به بازنشستگی تعدادی از نیرو های بهداشتی و درمانی و افتتاح پروژه های نو حوزه سلامت، برای جذب نیرو های نو، جلساتی با سازمان امور استخدامی داشته باشیم.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی ادامه داد: پیش بینی می کنیم آزمون استخدامی بعدی وزارت بهداشت در خاتمه امسال یا ابتدای سال آینده پس از برآورد نیرو های مورد احتیاج حوزه سلامت، برگزار گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 شهریور 1402 بروزرسانی: 29 شهریور 1402 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 16856

به "آزمون استخدامی وزارت بهداشت کی برگزار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون استخدامی وزارت بهداشت کی برگزار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید