یک واکسن دیگر برای ویروس کرونا آزمایش می گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، یک شرکت آمریکایی اعلام نموده مشغول آزمایش چند کاندیدای واکسن ویروس کرونا روی حیوانات است تا بهترین گزینه را برای آزمایش انسانی انتخاب کند.

یک واکسن دیگر برای ویروس کرونا آزمایش می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سایت خبری BGR News، یک شرکت آمریکایی اعلام نموده مشغول آزمایش چند کاندیدای واکسن ویروس کرونا روی حیوانات است تا بهترین گزینه را برای آزمایش انسانی انتخاب کند.

چند روز پیش یک شرکت آمریکایی اعلام نمود واکسن ویروس کرونا را تهیه نموده و به سرعت در حال نزدیک شدن به مرحله آزمایش انسانی است.

شرکت مدرنا در کمبریج می گوید که قبلاً نمونه هایی از واکسن را برای ارزیابی بیشتر در اختیار دولت آمریکا قرار داده است.

واکسن یادشده mRNA-1273 نام دارد و مرحله اول مطالعاتی آن در آمریکا تکمیل شده است؛ شرکت وال استریت ژورنال گزارش داد که این شرکت روز دوشنبه نخستین دسته از این واکسن را به موسسه ملی آلرژی و بیماریهای عفونی (NIAID) ارسال نموده و در آنجا، دانشمندان فدرال آن را مورد آنالیز قرار داده و اگر همه چیز خوب پیش برود -آزمایشات بالینی را بر روی شرکت کنندگان انسانی شروع می نماید.

اکنون، با تمام کوشش جهانی برای دستیابی به راه چاره هایی برای جلوگیری از انتشار ویروس ، یک شرکت دیگر در کوشش برای ساخت واکسن مؤثر بر روی انسان است.

نوواکس، یک شرکت بیوتکنولوژی کوچک مستقر در مریلند می گوید پیشرفت چشمگیری در نسخه واکسن COVID-19 دارد و میخواهد آزمایش های انسانی را طی چند ماه آینده انجام دهد.

coronavirus COVID-19 به اندازه بعضی شیوع ویروس های دیگر که در سال های اخیر دیده ایم، کشنده نیست، اما به شدت مسری است.

این ویروس حتی در صورت عدم وجود علائم می تواند از شخصی به شخص دیگر منتقل گردد و تا روزها ابتلا به آن مخفی بماند.

استنلی اک مدیر ارشد اجرایی این شرکت می گوید: تجربیات پیشین ما از تحقیق روی کرونا ویروس های دیگر از جمله MERS و سارس به ما یاری کرد تا سریع تر پیشرفت کنیم. Novavax امیدوار است تا فاز یک آزمایش بالینی را در ماه می یا ژوئن شروع کند.

آزمایش واکسن این شرکت از اواخر بهار شروع می گردد.

انتهای پیغام/

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2148

به "یک واکسن دیگر برای ویروس کرونا آزمایش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک واکسن دیگر برای ویروس کرونا آزمایش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید