یوفا بابت به تعویق انداختن یورو 2020 غرامتی سنگین طلب کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اتحادیه فوتبال اروپا برای به تعویق انداختن یک ساله مسابقات یورو 2020 غرامتی سنگین می خواهد.

یوفا بابت به تعویق انداختن یورو 2020 غرامتی سنگین طلب کرد

به گزارش خبرنگاران، شیوع گسترده ویروس کرونا در قاره اروپا باعث به تعویق افتادن بیشتر لیگ های معتبر اروپایی یا برگزاری بازی ها پشت درهای بسته شده است. با این شرایط بعید به نظر می رسد لیگ های باشگاهی در کشورهای اروپایی در زمان از پیش معین شده به خاتمه برسد و طبیعتاً مسابقات یورو 2020 هم نمی تواند طبق تاریخ از پیش معین شده یعنی 12 ژوئن (23 خرداد 99) در رم شروع گردد.

سناریوهایی هم در این بین مطرح شده که یکی از آنها به تعویق افتادن یک ساله مسابقات یورو 2020 و برگزاری آن در تابستان آینده و دیگری برگزاری این مسابقات در ماه خاتمهی امسال میلادی (ماه دسامبر) است که رسانه های معتبر دنیا بر این باورند نتیجه جلسه امروز (سه شنبه) یوفا منجر به تعویق یک ساله یورو 2020 خواهد شد.

اتحادیه فوتبال اروپا قرار است امروز در چهار کنفرانس ویدئویی مجزا به ریاست الکساندر چفرین، رئیس یوفا با نمایندگان 250 باشگاه اروپایی، نمایندگان 32 لیگ اروپایی، نمایندگان 55 اتحادیه عضو یوفا و اعضای کمیته اجرایی یوفا داشته باشد و پس از بحث و گفتگو و در مورد شرایط به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا، تصمیم گیری نهایی نمایند.

سایت انگلیسی اتلتیک اما با انتشار خبری اختصاصی مدعی شد، یوفا برای به تعویق انداختن یک ساله مسابقات یورو 2020 از باشگاه های عضو اتحادیه فوتبال اروپا درخواست غرامت 275 میلیون پوندی خواهد نمود.

این در واقع مبلغی است که یوفا تخمین می زند هزینه به تعویق انداختن یکساله مسابقات و برگزاری آن در ماه ژوئن 2021 خواهد بود و انتظار می رود در جلسه های اضطراری امروز یوفا به ذینفعان فوتبال اروپا این موضوع غرامت منتقل گردد و تعویق یک ساله مسابقات هم تأیید گردد.

از آنجایی که اولویت باشگاه های اروپایی به خاتمه بردن فصل به جای نیمه کاره گذاشتن لیگ ها است، معین نیست که آیا آنها با پرداخت غرامت به یوفا موافقت خواهند کرد یا خیر!

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2295

به "یوفا بابت به تعویق انداختن یورو 2020 غرامتی سنگین طلب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوفا بابت به تعویق انداختن یورو 2020 غرامتی سنگین طلب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید