یادگارهای خیابانی برای سربازان خط اول مبارزه با کرونا

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، هنر خیابانی به لطف در دسترس بودن برای بخش زیادی از اقشار جامعه، در انتقال پیغام تشکر از کادر درمانی به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا پیروز بوده است.

یادگارهای خیابانی برای سربازان خط اول مبارزه با کرونا

به گزارش خبرنگاران، ایسنا به نقل از نشنال نوشت: هنر خیابانی به لطف در دسترس بودن برای بخش زیادی از اقشار جامعه، در انتقال پیغام پیروز بوده است. اعضای یکی از همین گروه های گرافیتی با عنوان RBS CREW در روزهای اخیر در سنگال نقاشی های دیواری با موضوع کرونا خلق نموده اند و در کنار قدرانی از زحمات کادر درمان، با به تصویر کشیدن مایع ضدعفونی کننده، ماسک و شست وشوی دست ها در راستای آگاهی بخشی به مردم نسبت به راه های پیشگیری ابتلا به ویروس کرونا کوشش نموده اند.

سرپرست این گروه گرافیتی سنگالی می گوید: ما به عنوان شهروندان سنگالی، وظیفه و مسوولیتی برای بالا بردن آگاهی مردم بر عهده داریم. از آن جایی که اکثریت جمعیت فاقد سواد خواندن و نوشتن هستند، ما هنرمندان به وسیله تصاویر با آن ها ارتباط برقرار می کنیم.

در نقاط دیگر دنیا نیز هنرمندان خیابانی با خلق آثار مرتبط با کرونا به شیوع این ویروس واکنش نشان داده اند. در بریتانیا، لیونل استن هوپ تصویری از تابلو نقاشی پرتره یک مرد اثر یان وان آیک را درحالی که شخصیت اصلی ماسک بر چهره دارد بر روی یکی از دیوارهای لندن نقاشی نموده است.

پیغام های قدردانی بسیاری نیز در خیابان های کشورهای مختلف به چشم می خورد که از جمله آن ها به ایتالیا و لهستان می توان اشاره نمود. بر روی دیوار یکی از بیمارستان های شهر برگامو واقع در ایتالیا تصویر یکی از اعضای کادر درمان درحالی که بخشی از نقشه کشور ایتالیا را در آغوش گرفته است به همراه متن از همه شما ممنونیم دیده می گردد.

سنگال

ایتالیا

لبنان

رفح واقع در نوار غزه

اسکاتلند

لهستان

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2503

به "یادگارهای خیابانی برای سربازان خط اول مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادگارهای خیابانی برای سربازان خط اول مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید