گوشی های گلکسی اس 20 تنها 5 دقیقه می توانند در وضوح 8K فیلم برداری نمایند!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اینطور که به نظر می رسد، جذاب ترین قابلیت گوشی های سری گلکسی اس 20 یعنی فیلم برداری با وضوح 8K، محدودیت 5 دقیقه ای داشته و این محدودیت برای هر سه مدل نیز وجود دارد.

گوشی های گلکسی اس 20 تنها 5 دقیقه می توانند در وضوح 8K فیلم برداری نمایند!

قابلیت فیلم برداری با وضوح 8K یکی از بهترین قابلیت هایی است که گوشی های گلکسی اس 20 به آن مجهز شده اند و از آن جایی هم که حجم فیلم های ضبط شده در این وضوح به شدت بالاست، عجیب هم نبود برای ضبط آن ها محدودیتی از سوی سامسونگ اعمال گردد. با توجه به این شرکت، تنها یک دقیقه فیلم برداری در این وضوح می تواند 600 مگابایت از فضای گوشی را اشغال کند!

زوم 100 برابری گلکسی اس 20 اولترا چگونه امکان پذیر شده است؟

SamMobile اما در گزارشی بیان کرد حداکثر زمانی که توانست با این گوشی ها به ضبط فیلم بپردازد، 5 دقیقه بوده است! یکی دیگر از محدودیت ها این است که فیلم برداری با وضوح 8K تنها با سرعت 24 فریم بر ثانیه امکان پذیر خواهد بود! اگرچه هم اسنپدراگون 865 و هم اگزینوس 990 به راحتی قابلیت فیلم برداری در وضوح 8K و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارا هستند، اما متاسفانه در گلکسی های جدید چنین قابلیتی فعال نیست!

البته اعمال محدودیت زمانی شاید به خاطر مصرف بیش از حد توان دستگاه و یا گرم شدن آن باشد. چرا که برای مثال کاربری که مدل 512 گیگابایتی گلکسی اس 20 اولترا را خریداری کند، می تواند به راحتی بیشتر از 5 دقیقه در وضوح یاد شده به فیلم برداری بپردازد! علاوه بر این ها، کاربر امکان افزودن کارت حافظه جانبی 1.5 ترابایتی را نیز خواهد داشت و این یعنی احتمالا حافظه آخرین دلیلی بوده که سامسونگ به خاطر آن دست به اعمال چنین محدودیت هایی زده!

با کاربرد دوربین های مختلف گلکسی اس 20 اولترا آشنا شوید

منبع: androidcentral

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2043

به "گوشی های گلکسی اس 20 تنها 5 دقیقه می توانند در وضوح 8K فیلم برداری نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های گلکسی اس 20 تنها 5 دقیقه می توانند در وضوح 8K فیلم برداری نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید