گردهمایی داستان نویسان ادبیات فانتزی برگزار می گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رویداد سال افسانه ها، بزرگ ترین گردهمایی هواداران ادبیات فانتزی، علمی خیالی و وحشت، روز دوشنبه 12 شهریور در فرهنگسرای ارسباران برگزار می گردد.

گردهمایی داستان نویسان ادبیات فانتزی برگزار می گردد

افسانه ها، عنوان مسابقه تخصصی داستان نویسی در حوزه ادبیات فانتزی، علمی خیالی و وحشت است که هرساله برگزار می شد اما با وقفه ای دو ساله روبرو شد. این رویداد، همچنین آیین گشایش پنجمین دوره از مسابقه داستان نویسی افسانه ها نیز هست که فراخوان آن پاییز 1397 منتشر خواهد شد.

فرشته احمدی، گیتا گرکانی، محبوبه نجف خانی، رؤیا خوشنویس، کاتارینا ورزی، شهرام اقبال زاده، سیامک گلشیری، احسان رضایی، محمد قصاع، حسین شهرابی، آرمان آرین، جمال الدین اکرمی، نوید سیدعلی اکبر و میلاد فشتمی از داوران دوره های پیشینِ این مسابقه بوده اند.

در این برنامه از 19 تن از فعالانِ ژانری در حوزه های گوناگون از جمله تألیف، ترجمه، تصویرگری، نشر و نیز فعالیت مرتبط در فضای مجازی تقدیر به عمل می آید.

در رویداد افسانه ها در سال 1397، برنامه های گوناگونی از هنر و ادبیات در حوزه ژانری در نظر گرفته گردیده است، تا هیئت تحریریه افسانه ها ضمن اعلام رویه جدید مسابقه که با تغییراتی همراه است، دامنه گسترده ادبیات فانتزی، علمی خیالی و وحشت را نیز به مخاطبان معرفی نمایند. این رویداد با حضور طرفدارانِ این ژانرها و نیز چهره های سرشناس ادبیات و نشر در این حوزه، با پخش فیلمِ علمی خیالی، اجرای موسیقی، برنامه اختصاصی در حوزه دیجیتال آرت، اجرای نمایش با پرسوناژهای مشهور فانتزی و سخنرانی دو تن از چهره های سرشناس، در حوزه ادبیات و سینمای ژانری، همراه خواهد بود.

این برنامه عصر روز دوشنبه 12 شهریور از ساعت 16 در فرهنگسرای ارسباران، واقع در زیر پل سیدخندان، خیابان جلفا برگزار می گردد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 53

به "گردهمایی داستان نویسان ادبیات فانتزی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی داستان نویسان ادبیات فانتزی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید