گامی جدید در بومی سازی زنجیره فراوری سیم کارت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تهران- خبرنگاران- زنجیره فراوری داخلی سیم کارت با هدف حفظ حریم خصوصی مشترکان تلفن همراه با حمایت اپراتور اول ارتباطی وارد گامی جدید شد.

گامی جدید در بومی سازی زنجیره فراوری سیم کارت

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگاران از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور، بومی سازی صنعت فراوری سیم کارت را اولویت خود قرار داده است.

بومی سازی سیمکارت به عنوان مؤلفه کلیدی در حفظ حریم خصوصی مشترکان تلفن همراه با حمایت شرکت ارتباطات سیار ایران و توسط شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران در راستای حفظ اطلاعات مشترکین به انجام رسیده است.

از آنجا که بومی سازی فراوری سیم کارت طی سال های گذشته در دستور کار این اپراتور بزرگ قرار گرفته است، شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران پس از اجرای فرآیند بومی امن فراوری و بارگذاری داده های مرتبط با مشترکان بر روی سیم کارت و حفظ آنها در پیمانه سخت افزاری امن بومی(HSM)، به سمت اجرا و پیاده سازی گام دوم، همسو با شعار سال رونق فراوری رفته است.

گام دوم این مسئولیت خطیر (شامل بومی سازی صنعت سیم کارت) توسط متخصصان و نخبگان داخلی و با بارگذاری سیستم عامل بصورت بومی به انجام رسیده است.

اقدام مذکور، علاوه بر فراوری مستقیم و غیر مستقیم ده ها شغل و جلوگیری از خروج ارز از کشور، ظرفیت فراوری داخلی را نیز افزایش خواهد داد.

بارگذاری سیستم عامل سیمکارت در داخل کشور یکی از اصلی ترین اقدامات در زنجیره فراوری سیم کارت به حساب می آید که افزایش ظرفیت بهره برداری برای سایر تامین کنندگان سیم کارت را نیز به دنبال خواهد داشت.

علمی 9207**2022

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 420

به "گامی جدید در بومی سازی زنجیره فراوری سیم کارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گامی جدید در بومی سازی زنجیره فراوری سیم کارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید