کی روش: قهرمان شویم امکان تمدید قراردادم وجود دارد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، دیدار فردا یک بازی خاص است. البته احساساتی بودن بازی می تواند تأثیرگذار باشد. همان طور که قبلاً گفتم جام ملت ها از این بازی آغاز خواهد شد و همه چیز برای برنده و هیچ چیز برای بازنده خواهد بود.

کی روش: قهرمان شویم امکان تمدید قراردادم وجود دارد

احساساتی بودن بازی می تواند تأثیرگذار باشد

کارلوس کی روش در نشست خبری قبل از بازی عمان درباره حاشیه های اخیر حرفی نزد. حتی وقتی از او درباره تمدید قراردادش سوال کردند جواب مختصر و مفیدی داد و در ادامه تاکید نمود فقط به بازی با عمان فکر می نماید. کی روش مثل بازی های قبل درباره لذت بازیکنان از بازی و مسائل کلی فوتبال حرف زد و البته تاکید داشت حریفش را خیلی خوب می شناسد.خلاصه اینکه نشست خبری قبل از بازی کی روش هیچ حاشیه یا حرف حاشیه داری نداشت و باید دید کارلوس بعد از بازی با عمان چه مسائلی را مطرح خواهد نمود. پرسش و پاسخ های این نشست خبری را می خوایند:

عملکرد کدام تیم در جام ملت ها شما را بیشتر سورپرایز نموده است؟

از این به بعد نتایج مرحله گروهی مهم نیست. هر 16 تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی مطمئناً بازی های سختی پشت سر خواهند گذاشت و هیچ تیمی را نمی توانیم بگوییم مدعی مطلق است.مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا سختی های خاص خودش را دارد. عمان تیم خوبی است و آماده سازی خوبی را هم پشت سر گذاشته است. این تیم از 24، 25 بازی که پشت سر گذاشته، 15 برد داشته، هفت تساوی و دو شکست. تمام بازی های این تیم را دیده ایم. بازی های خوبی مخصوصاً در سه دیدار گذشته انجام داده اند، اما ما هم توانایی های خودمان را داریم. بازی فردا هم 50 - 50 خواهد بود و در نهایت تیمی که بازیکنانش عملکرد بهتری داشته باشند، برنده خواهد شد.

بزرگ ترین تغییرات فوتبال ایران چه بوده است و چه تغییرات دیگری باید اتفاق بیفتد که شما در سطح اول فوتبال آسیا بمانید؟

اینکه بخواهیم در مورد روند تیم ملی ایران صحبت کنیم واقعاً اتفاق جالبی خواهد بود، اما نه امروز. به خاطر اینکه الان باید تمرکزمان روی بازی فردا باشد. ما گروهی از بازیکنان را اینجا داریم که میلیون ها طرفدار دارند. تیم ایران طرفداران زیادی دارد. همین طور تیم عمان نیز چنین وضعیتی دارد. دیدار فردا یک بازی خاص است. البته احساساتی بودن بازی می تواند تأثیرگذار باشد. همان طور که قبلاً گفتم جام ملت ها از این بازی آغاز خواهد شد و همه چیز برای برنده و هیچ چیز برای بازنده خواهد بود. هیچ جایی برای افسوس و اینکه بگوییم این کار را فردا انجام بدهیم وجود ندارد و باید با انگیزه بالا کارمان را انجام دهیم.

سرمربی تیم عمان به تمجید از خط دفاع ایران پرداخته بود .آیا در دیدار مقابل این تیم ابتدا اجازه حمله به تیم حریف و استفاده از ضدحملات خواهید داد یا برنامه دیگری دارید؟

در تمام صحنه ها و تک تک ثانیه های بازی همواره سعی کردم یک طرز تفکر را به بازیکنانم انتقال دهم و آن هم هنر خوب فوتبال بازی کردن بوده است. هیچ وقت دوست نداشتم فوتبال را برای بازیکنانم پیچیده کنم. فوتبال یک بازی ساده است. این صحبت هایی که در مورد سیستم 2-5-3 یا 1-3-2-4 می گردد، حتی خود من را هم که چندین سال است در فوتبالم، دچار مشکل می نماید.فوتبال بازی ساده ای است و ما هم کوشش می کنیم بازی را کنترل و به دروازه حریف حمله کنیم. البته خداوند فوتبال را خلق نکرد که همواره به سمت یک دروازه حمله کنیم، بلکه همواره حریف دیگری داریم و زمانی که توپ در اختیار حریف است باید خوب دفاع نموده، تعادل دفاعی مان را حفظ کنیم و توپ را به دست بیاوریم. در زمانی هم که توپ در اختیار ماست همواره به بازیکنانم گفته ام باید مالکیت توپ را حفظ کنیم و به سمت دروازه حریف برویم تا به گل برسیم.

آیا امکان این وجود دارد که در صورت قهرمانی تیم ایران در آسیا قراردادتان را با فدراسیون فوتبال این کشور تمدید کنید؟

بله، اگر شما بازی ها را ببرید و این پیشنهاد برسد، چنین امکانی وجود دارد. البته ما فردا بازی دشواری پیش رو داریم، به خاطر اینکه در این بازی های 50-50، همه چیز برای برنده و هیچ چیز برای بازنده است و باید با تمرکز بالا به سمت این بازی رفت. الان هم من می خواهم تمام تمرکزم روی این مسابقه، بازیکنان و مربی عمان و همچنین بازیکنان خودم باشد. امیدوارم بازیکنانم فردا لذت ببرند، فوتبال خوبی ارائه نمایند و در نهایت برنده زمین باشند.

در مورد آخرین وضعیت علیرضا جهانبخش صحبت می کنید.

مطمئناً بازی قبل تست بسیار خوبی بود. سعی کردیم با مراقبت های لازم این تصمیم را در مورد او بگیریم. علیرضا از شرایط بسیار خاصی می آمد و با توجه بسیار خوبی که کادر پزشکی و کادرفنی داشت، او کاملاً آماده است. البته باید مراقب باشیم، چون نمی خواهیم قدمی رو به عقب داشته باشیم.

آیا برگزاری بازی در ساعت 21 شب به وقت محلی در عملکرد تیم ایران نقش خواهد داشت یا خیر؟

مطمئناً ما خوب خواهیم بود و مسئله ای نخواهیم داشت. در چند روز گذشته هم سعی نموده ایم ساعت بیولوژیکی بدن بازیکنان را تغییر دهیم و قطعاً با آمادگی کامل مقابل عمان حاضر خواهیم شد.

3

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 275

به "کی روش: قهرمان شویم امکان تمدید قراردادم وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: قهرمان شویم امکان تمدید قراردادم وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید