کولینا: ایران یکی از قدرت های برتر داوری در قاره آسیا است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس کمیته داوران فیفا گفت: دربی امروز میان استقلال و پرسپولیس یکی از هیجان انگیزترین بازی های لیگ ایران است.

کولینا: ایران یکی از قدرت های برتر داوری در قاره آسیا است

به گزارش ، به نقل از فدراسیون فوتبال، پیر لوئیجی کولینا رئیس کمیته داوران فیفا که برای تماشای دربی 89 ظهر امروز (شنبه 10 فروردین ماه) به تهران سفر نموده است گفت: برای اولین بار است که به ایران آمده ام و خیلی خوشحالم. از رئیس فدراسیون فوتبال ایران بخاطر اینکه برای تماشای این بازی از من دعوت کردم، تشکر می کنم.

او در ادامه بیان نمود: می دانم مسابقه امروز یکی از هیجان انگیزترین بازی های لیگ ایران است. به نظرم دیدار امروز مثل مسابقه رئال مادرید با بارسلونا است. حتی درباره این 2 تیم و بازی شان از اسفندیار بهارمست سوالاتی کردم و متوجه شدم تیم قرمز اول و تیم آبی در رده دوم جدول لیگ ایران واقع شده است و مطمئنا دیدار امروز برای هر 2 تیم مهم و بسیار حساس است.

رئیس کمیته داوران فیفا درباره داوران ایرانی گفت: داوران ایرانی قابل احترام هستند. علیرضا فغانی را کاملا می شناسم که در جام جهانی روسیه بازی های مهم و خوبی را قضاوت کرد. به طور قطع ایران یکی از قدرت های برتر داوری در قاره آسیا است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 377

به "کولینا: ایران یکی از قدرت های برتر داوری در قاره آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولینا: ایران یکی از قدرت های برتر داوری در قاره آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید