کمک های جشن نیکوکاری به 2، 3 میلیارد تومان رسید

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: کمک های جشن نیکوکاری به 2/3 میلیارد تومان رسید.

کمک های جشن نیکوکاری به 2، 3 میلیارد تومان رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مجید الهی راد با اشاره به نزدیکی سرانجام سال و فرارسیدن عید نوروز اظهارکرد: هم اکنون 55 هزار خانوار با جمعیت 101 هزار نفر تحت حمایت این نهاد چشم انتظار کمک های نیکوکاران هستند تا عید را به خانه هایشان ببریم.

وی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکید کرد: با توجه به محدودیت های بهداشتی امیدواریم نیکوکاران عزیز مشارکت های خود را به سمت پرداخت های نقدی و غیر حضوری ببرند.

الهی راد با بیان این که تا به امروز در جشن نیکوکاری بیش از دو میلیارد و 300 میلیون تومان کمک پرداخت شده است، اضافه کرد: تنها 200 میلیون تومان از این رقم نقدی است و باقی مانده کالاهایی اهدایی شامل گوشت، برنج و پوشاک و سایر لوازم است که به دلیل مراقبت های بهداشتی در حال حاضر امکان توزیع آن وجود ندارد، لذا از نیکوکاران عزیز خواهشمندیم کمک های خود را به صورت نقدی به روش های نوین پرداختی کمیته امداد اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی ضمن قدردانی از نیکوکاران بومی و غیربومی که همیشه با کمک های نقدی و غیر نقدی خود به عنوان بازویی توانمند در کنار کمیته امداد حضورداشته اند، بیان کرد: نیکوکاران می توانند کمک های خود را از طریق روش های نوین بی واسطه و در سریع ترین زمان ممکن به دست مددجویان برسانند و این نهاد نیز کمک های مردمی را در اسرع وقت به دست محرومان تحت حمایت این نهاد می رساند.

الهی راد گفت: خیران می توانند از طریق کد آنی پرداخت #1*8877* و با واردکردن کد 058 می توانند به آسانی کمک های خود را به دست خانوار بی بضاعت استان برسانند و یا با شماره گیری تلفن گویای 096887 و ثبت عدد 4 و سپس واردکردن کد استان (058) در این کار خیر مشارکت کنند.

وی ادامه داد: خیران همچنین می توانند با استفاده از شماره کارت 6037997950030610 و یا با مراجعه به سایت امداد (emdad.ir) و ثبت خراسان شمالی در این کار خیر مشارکت کنند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2242

به "کمک های جشن نیکوکاری به 2، 3 میلیارد تومان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک های جشن نیکوکاری به 2، 3 میلیارد تومان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید