کاوانی به حریف پرسپولیس ملحق می گردد؟

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مهاجم تیم فوتبال پاری سن ژرمن ممکن است برای ادامه دوران حرفه ای اش راهی الدحیل قطر گردد.

کاوانی به حریف پرسپولیس ملحق می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، ادینسون کاوانی که قراردادش در سرانجام فصل جاری با پاری سن ژرمن به اتمام می رسد، ظاهراً تمایلی به تمدید قراردادش با این باشگاه فرانسوی ندارد و ممکن است برای ادامه دوران حرفه ای خود راهی قطر گردد، این در حالی است که باشگاه اتلتیکو مادرید هم نسبت به جذب این مهاجم اروگوئه ای علاقه مند است.

بر اساس گزارش های منتشرشده باشگاه الدحیل قطر مشتری کاوانی 32 ساله است، تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس، نماینده ایران همگروه است. نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا گزارش کرد این مهاجم اروگوئه ای که به سرانجام دوران حرفه ای اش نزدیک می گردد، ممکن است به لحاظ مالی پیشنهاد الدحیل را بپذیرد و راهی قطر گردد.

کاوانی که به دلیل مصدومیت بازی های زیادی از فصل جاری را از دست داده، با وجود مهاجمانی همچون نیمار، کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی کار سختی برای قرار دریافت در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن دارد. او این فصل در 11 بازی از رقابت های مختلف برای پاریسی ها به میدان رفته و سه گل هم به ثمر رسانده است.

پیش از این خبرهایی منتشرشده بود مبنی بر اینکه باشگاه فلامنگو احتمال به خدمت دریافت ادینسون کاوانی را در تابستان آینده مورد آنالیز قرار می دهد، این در حالی است از منچستریونایتد هم به عنوان دیگر مشتری این مهاجم گلزن یاد شده بود.

ادینسون کاوانی مشتری های غیراروپایی هم دارد و چند باشگاه در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS) از جمله باشگاه تازه تأسیس اینتر میامی که متعلق به دیوید بکام و شرکایش است نیز خواستار به خدمت دریافت وی هستند.

کاوانی که تا به امروز در 289 بازی از رقابت های مختلف 196 گل برای پاریسی ها به ثمر رسانده است، با PSG به پنج قهرمانی در لوشامپیونه، چهار قهرمانی در جام حذفی فرانسه، پنج قهرمانی در جام اتحادیه فرانسه و چهار قهرمانی در سوپرجام فرانسه دست یافته است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1738

به "کاوانی به حریف پرسپولیس ملحق می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوانی به حریف پرسپولیس ملحق می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید