کارم در المپیک سخت است، امیدوارم در توکیو بهترین نتیجه را بگیرم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، هانیه رستمیان در خصوص کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشحالم که سومین سهمیه تیراندازی برای المپیک 2020 را کسب کردم. از مربیان و کسانی که در این جهت به من کمک کردند، تشکر می کنم و این سهمیه را به خانواده ام تقدیم می کنم.

کارم در المپیک سخت است، امیدوارم در توکیو بهترین نتیجه را بگیرم

وی در ادامه افزود: سطح مسابقات قهرمانی آسیا بالا بود و خدا را شکر که عملکرد خوبی داشتم و به سهمیه المپیک دست یافتم. امیدوارم سایر تیراندازان نیز در روزهای باقیمانده بتوانند سهمیه حضور در المپیک را کسب کنند.

بانوی المپیکی کشورمان در خصوص این که هند و چین در تپانچه در آسیا حرف زیادی برای گفتن دارند، گفت: رقبای سخت ما آسیایی هستند. چین و هند در جهان و المپیک هم حضور دارند و رقیب اصلی ما محسوب می شوند. مطمئنا کار سختی پیش رو داریم و امیدوارم در المپیک نتیجه خوبی بگیریم.

گفتنی است تاکنون نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان در تفنگ بادی و هانیه رستمیان در تپانچه پیروز به کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو شده اند.

چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک از 14 تا 23 آبان ماه در شهر دوحه قطر در حال برگزاری است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1443

به "کارم در المپیک سخت است، امیدوارم در توکیو بهترین نتیجه را بگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارم در المپیک سخت است، امیدوارم در توکیو بهترین نتیجه را بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید