چرا از بهترین اپلیکیشن اندروید و iOS برای ایجاد عادت های روزانه بهتر و پیگری شرایط سلامتی استفاده نمی کنید؟!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اگر در اندروید و iOS دنبال یک اپلیکیشن انگیزشی روزانه و ردگیری عادت ها یا خودمراقبتی بگردید؛ احتمالا هیجان انگیزتر از اپلیکیشن Fabulous نخواهید یافت.

چرا از بهترین اپلیکیشن اندروید و iOS برای ایجاد عادت های روزانه بهتر و پیگری شرایط سلامتی استفاده نمی کنید؟!

بهترین اپلیکیشن سال گوگل پلی در دسته Health & Fitness، برنده جایزه بهترین طراحی گوگل، بهترین اپلیکیشن Self Care اپ استور در سال 2018 و رتبه پنجم بهترین اپلیکیشن Health & Fitness در سال 2021 را دارد.

هدف این اپلیکیشن که از رابط کاربری بسیار رنگارنگ و جذابی برخوردار است و در نوع خودش یک سبک طراحی اپلیکیشن های سلامتی و تندرستی ایجاد نموده است؛ برنامه ریزی کارهای روزانه و ایجاد عادت های بهتر برای رسیدن به اهداف خود است. با این اپلیکیشن می توانید زندگی خود را متحول کنید و روی زندگی دیگران هم تاثیرگذار باشید.

در اپلیکیشن Fabulous برنامه های علمی و کاملا مبتنی بر جدیدترین تحقیقات روز برای بهبود تناسب اندام و دستیابی به اهداف کاهش وزن، داشتن یک چرخه خواب، کشف دلایل بی خوابی یا هوشیاری پیش از خواب، کاهش اضطراب و داشتن عادت های بهتر ارائه می گردد.

شما یاد می گیرید یک برنامه سحرخیز تحول آفرین برای خودتان طرح ریزی کنید و به طور مرتب عادت های روزانه بهتری در آن قرار دهید؛ از جمله تمرین های یوگا و مدیتیشن را اضافه کنید و روی انجام درست این عادت ها اصرار داشته باشید.

افزایش تمرکز و خودآگاهی، برنامه ها و جملات انگیزشی و دستورالعمل های تغذیه و بهداشت روان و جسم این برنامه باعث می شوند زندگی سالم تری داشته باشید.

ذهنی آرام تر؛ برنامه روزانه ای بهتر

یکی از معروف ترین نویسنده های سایت مدیوم که اپلیکیشن های مختلف را آنالیز می نماید؛ درباره اپلیکیشن Fabulous می نویسد: من چیزهای شگفت انگیز زیادی درباره این برنامه دیدم. متوجه شدم بیش از اندازه آب می نوشم. راحت تر می خوابیدم و فضای تمیزتری برای کارهایم داشتم. مهم تر از همه اینکه از ذهنی آرام تر و بهتر برخوردار شدم.

طراحی این برنامه هنری ولی استفاده از آن آسان است. همراه با موسیقی های متن و صداهای زمینه ای دلنواز محیطی طراحی شده تا کاربر در هنگام کار با آن لذت بیشتری ببرد. اساسا یک برنامه امن برای بهداشت روان است و شما می توانید با آسودگی خیال به موسیقی ها و صداهای این اپ گوش دهید.

روال کار اپلیکیشن Fabulous این گونه است که هر روز صبح باید یک مرحله مثبت به برنامه روزانه خود اضافه کنید. مثلا، برای آغاز می توانید تصمیم بگیرید هر روز صبح، درست زمانی که از خواب بیدار می شوید؛ یک لیوان آب ولرم بنوشید. این کار باعث آب رسانی بیشتر به بدن و پوست شده و شادابی بیشتری برایتان به همراه دارد.

به همین ترتیب می توانید روزانه عادت های سلامتی و تندرستی جدیدی به کارهای خود اضافه کنید تا در نهایت مجموعه ای از عادت های روزانه برای زندگی بهتر داشته باشید.

هر کاربری این اپلیکیشن را نصب نموده است؛ به سختی آن را ترک می نماید. در اپ استور بیش از 43 هزار کاربر آن را آنالیز نموده و امتیاز بسیار بالای 4.6 از 5 را دارد.

این اپلیکیشن رایگان با پرداخت درون برنامه ای را می توانید برای دستگاه های اندرویدی و آی او اس از پلتفرم های گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8143

به "چرا از بهترین اپلیکیشن اندروید و iOS برای ایجاد عادت های روزانه بهتر و پیگری شرایط سلامتی استفاده نمی کنید؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا از بهترین اپلیکیشن اندروید و iOS برای ایجاد عادت های روزانه بهتر و پیگری شرایط سلامتی استفاده نمی کنید؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید