پیامدهای استعفای احتمالی دولت لبنان

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، لبنان کشوری عربی است که بدهی های سنگینی دارد و این روزها شاهد موجی از اعتراضات در سایه وضعیت نا بسامان معیشتی و مالی است تا جایی که بعضی معترضان خواهان استعفای دولت هستند.

پیامدهای استعفای احتمالی دولت لبنان

به گزارش خبرنگاران، در سایه اعتراضات در لبنان پایگاه خبری بلومبرگ سوالاتی را درخصوص سقوط احتاقتصادی دولت سعد الحریری، نخست وزیر لبنان و پیامدهای آن مطرح نموده است.

این پایگاه خبری در گزارشی که امروز (دوشنبه) منتشر شد، گفت که خطرات اقتصادی بزرگی برای لبنان وجود دارد و این احتیاج وجود دارد تا منابع اقتصادی جدیدی برای آن تامین گردد.

بلومبرگ گفت: بحران در لبنان این کشور را به سمت مرحله ای پیش برده که نمی توان آن را پیش بینی کرد و در صورت استعفای دولت جذب سرمایه های جدید از کشورهای حوزه خلیج فارس یا غرب دشوارتر می گردد.

این پایگاه خبری همچنین گفت: بعضی از اعضای حزب الله لبنان هم در معرض تحریم های آمریکا قرار دارند.

صندوق بین المللی پول پیش بینی می نماید که کسری بودجه امسال میلادی در لبنان به حدود 30 درصد از فراوری داخلی برسد. صندوق بین المللی پول هم چنین گزارش جدیدی را ارائه نموده که در آن پیش بینی می گردد رشد اقتصادی که در سال 2018 سه درصد بود به دلیل عدم اطمینان سیاسی و اقتصادی و نیز رکود شدید در بخش املاک و مستغلات، ضعیف و راکد باقی بماند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1266

به "پیامدهای استعفای احتمالی دولت لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیامدهای استعفای احتمالی دولت لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید