پوچتینو: روی ضدحملات فوق العاده مؤثر عمل کردیم، مقابل بایرن خوش شانس هم بودیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از عملکرد شاگردانش مقابل بایرن مونیخ ابراز رضایت کرد، اما به آنها بابت بازی برگشت هشدار داد.

پوچتینو: روی ضدحملات فوق العاده مؤثر عمل کردیم، مقابل بایرن خوش شانس هم بودیم

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیروز شدند بایرن مونیخ را در استادیوم آلیانتس آره نا با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو بردارند، پس از این ملاقات گفت: ما بازی خیلی خوبی را از پاری سن ژرمن در این ملاقات شاهد بودیم. ما روی ضدحملات برنامه داشتیم و در این مورد فوق العاده مؤثر عمل کردیم.

وی اضافه نمود: به ثمر رساندن سه گل مقابل تیمی خوب همچون بایرن مونیخ فوق العاده سخت است، از این رو به بازیکنانم بابت انجام چنین کاری تبریک ویژه می گویم. برنامه ما خوب جواب داد، اما در عین حال کمی خوش شانس هم بودیم. این نتیجه مثبتی است، هرچند در بازی برگشت این تقابل، هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ما باید سه شنبه هفته آینده در بازی برگشت تمام توان خود را به کار بگیریم.

سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن توضیح داد: من از نتیجه و رویکرد بازیکنانم در چنین مقاطع دشواری آنهم مقابل بهترین تیم اروپا راضی هستم. این پیروزی حاصل کوشش بازیکنان ماست، آنها قهرمانان اصلی داستان هستند و این کیفیت بازی آنهاست که باید درباره اش صحبت کرد. هنوز 90 دقیقه دیگر از این تقابل مانده است و می دانیم که چه بازی سختی در انتظارمان خواهد بود.

پوچتینو همچنین در سرانجام درباره مصدومیت مدافع برزیلی اش اظهار داشت: مارکینیوش از ناحیه ماهیچه نزدیک کننده احساس درد دارد. امیدواریم مصدومیت او جدی نباشد و خیلی زود به ترکیب بازگردد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7859

به "پوچتینو: روی ضدحملات فوق العاده مؤثر عمل کردیم، مقابل بایرن خوش شانس هم بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: روی ضدحملات فوق العاده مؤثر عمل کردیم، مقابل بایرن خوش شانس هم بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید