سرانجام فراوری خودرو رولزرویس با موتور احتراق داخلی ؛ اسپکتر معرفی گردید

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تا سال 2030 سرانجام فراوری خودرو رولزرویس با موتور احتراق داخلی را شاهد خواهیم بود، در این راستا خودروی برقی اسپکتر معرفی گردید.

سرانجام فراوری خودرو رولزرویس با موتور احتراق داخلی ؛ اسپکتر معرفی گردید

خبرنگاران - اولین خودروی تمام برقی شرکت خودروسازی انگلیسی رولزرویس (Rolls-Royce) در سال 2023 وارد بازار می گردد و این شرکت خودروسازی می خواهد تا سال 2030 تمام محصولات خود را به صورت کامل برقی کند و دیگر خودروهای بنزینی و دیزلی فراوری نخواهد نمود.

شرکت بزرگ مهندسی انگلیسی رولزرویس به تازگی اولین خودروی برقی خود را با نام اسپکتر(Spectre) معرفی نموده است. این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی خاطرنشان کرد که برنامه آزمایش در جاده را برای این محصول نو خود شروع می نماید که به انقلاب جهانی خودروهای تمام برقی یاری می نماید و اولین و برترین محصول فوق لوکس در نوع خود را ارائه می دهد.

رولزرویس تأکید می نماید که اسپکتر یک نمونه اولیه نیست، بلکه یک خودروی واقعی است و تحویل آن در سه ماه سرانجامی سال 2023 شروع می گردد.

این شرکت که متعلق به خودروساز آلمانی یعنی شرکت بی ام و(BMW) است، امروز خاطرنشان کرد که تا سال 2030 فقط خودروهای برقی را فراوری خواهد نمود و به فروش خواهد رساند.

درباره رولزرویس بیشتر بدانید:

سرانجام فراوری خودرو رولزرویس با موتور احتراق داخلی

تورستن مولر-اتووس مدیرعامل رولزرویس گفت: تا سرانجام این دهه، رولزرویس دیگر در زمینه فراوری یا فروش محصولات موتور احتراق داخلی فعالیت نخواهد نمود.

این حرکت در حالی صورت می گیرد که خودروسازان برجسته دیگر در جهان هم در پی برقی کردن خودروهای موتور احتراق داخلی هستند. به اسم مثال جنرال موتورز به تازگی از موتورهای الکتریکی نو خود رونمایی کرد که قدرت موتور 1000 اسب بخاری هامر برقی را تامین می نمایند، در حالی که مرسدس بنز هم خاطرنشان کرد که تا سرانجام این دهه میلادی، کاملا الکتریکی خواهد شد.

خودروی اسپکتر با نقل قولی مشهور از چارلز رولز بنیان گذار رولزرویس روی بدنه خود مزین شده است که می گوید: در هر کاری که انجام می دهید، برای کمال کوشش کنید. برترینِ آنچه وجود دارد را بگیرید و آن را بهتر کنید و وقتی وجود ندارد، آن را طراحی کنید.

به گزارش ایسنا، بیانیه مطبوعاتی رولزرویس هیچ جزئیات و مشخصاتی در خصوص اسپکتر ارائه نداده است. اما احتمالا در آینده نزدیک از مشخصات این خودروی تمام برقی لوکس مطلع خواهیم شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: بیت ران
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9806

به "سرانجام فراوری خودرو رولزرویس با موتور احتراق داخلی ؛ اسپکتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام فراوری خودرو رولزرویس با موتور احتراق داخلی ؛ اسپکتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید