وزش بادهای لحظه ای و تشکیل غبار، پدیده این روزهای آسمان همدان

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به کاهش تدریجی دما در ساعات اولیه و پایانی روز،از تشکیل غبارهای خفیف به سبب وزش بادهای لحظه ای اطلاع داد.

وزش بادهای لحظه ای و تشکیل غبار، پدیده این روزهای آسمان همدان

روح اله زاهدی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: درچند روز آینده همچنان تداوم شرایط جوی را در استان انتظار داریم و با توجه به نزدیک شدن فصل سرما، کاهش دما در ساعات صبح و شب رو به افزایش است و رفته رفته از دمای طول روز کاسته می گردد.

وی اضافه کرد: در این روزها وزش باد شدید لحظه ای پدیده ای ثابت در جو استان است که گاهی سرعت آن به 40 تا 50 کیلومتر در ساعت می رسد که بیشتر در ساعات بعد از ظهر شاهد این وزش ها هستیم.

این کارشناس با اشاره به وزش بادهای لحظه ای، توضیح داد: در آسمان استان غبار خفیف و در برخی قسمت ها غبار چشمگیر به سبب این وزش ها مشاهده می گردد و از نظر شاخص های آلایندگی شرایط هوای همدان و شهرستان ها قابل قبول است.

زاهدی با اشاره به کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان، گفت: در طول شبانه روز گذشته کمترین دما 10 درجه سانتیگراد و بیشترین دما 33 درجه سانتیگراد ثبت شده است. بعلاوه در 24 ساعت گذشته شهرستان بهار با هشت درجه سانتیگراد خنک ترین و شهرستان های نهاوند و اسداباد با 35 درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان گزارش شده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9444

به "وزش بادهای لحظه ای و تشکیل غبار، پدیده این روزهای آسمان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش بادهای لحظه ای و تشکیل غبار، پدیده این روزهای آسمان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید