هشدار پلیس ، رانندگان با سرعت مجاز رانندگی نمایند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان توصیه کرد در ساعات خلوتی معابر با سرعت مطمئنه حرکت نمایند تا در صورت مشاهده هر گونه خطر بتوانند به راحتی وسیله نقلیه را کنترل نمایند.

هشدار پلیس ، رانندگان با سرعت مجاز رانندگی نمایند

میزان نوشت: سرهنگ مؤمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در مورد تصادف فوتی بامداد شنبه 4 آبان ماه، اظهار کرد: مقارن ساعت 02:3 بامداد امروز در راستا جنوب به شمال خیابان فدائیان اسلام بعد از آزادگان یک دستگاه سواری پراید که راننده آن با سرعت بسیار بالایی در حال حرکت بود از محور خارج شد. راننده این خودرو که نتوانست وسیله نقلیه خود را کنترل کند، با در پارکینگ مرکز تجاری برخورد سنگینی کرد و بر اثر شدت ضربه در محل حادثه جان خود را از دست داد. راننده مردی حدود 69 ساله بود.

سرهنگ مؤمنی به رانندگان توصیه کرد در ساعات خلوتی معابر با سرعت مطمئنه حرکت نمایند تا در صورت مشاهده هرگونه خطر بتوانند به راحتی وسیله نقلیه را کنترل نمایند. در زمان بارش نزولات آسمانی با توجه به لغزنده بودن معابر و کاهش دید راننده با سرعت کمتر از شرایط عادی رانندگی کند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر نباشیم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1343

به "هشدار پلیس ، رانندگان با سرعت مجاز رانندگی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس ، رانندگان با سرعت مجاز رانندگی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید