هدف ما کسب پیروزی برابر شاهین بوشهر است، ضرورت حفظ تمرکز در بازی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه تیمش بازی سختی برابر تیم خوب شاهین دارد، ادامه داد: فردا برای کسب 3 امتیاز بازی برابر شاهین بوشهر قرار گرفته و به دنبال پیروزی در این بازی هستیم.

هدف ما کسب پیروزی برابر شاهین بوشهر است، ضرورت حفظ تمرکز در بازی

خطیبی با تاکید بر اینکه به فکر جبران شکست هفته قبل هستیم، ابراز داشت: محرومی برای بازی فردا نداریم و تنها مصدوم مان بابک مرادی است که طی سه اخیر مراحل درمانی خود را پشت سر گذاشته و در صورت لزوم می توانیم از او استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نقاظ ضعف تیمم را شناسایی و روی آنها کار کردیم، اضافه نمود: فردا برای پیروزی به میدان می رویم و فقط به فکر بازی با شاهین بوشهر بوده و روی این بازی تمرکز کردیم.

خطیبی بر ضرورت حفظ تمرکز در بازی فردای تیمش نیز تاکید داشت و گفت: تاکنون بازی های قابل قبولی انجام دادیم و در بازی فردا با آمادگی ظاهر می شویم.

وی در مورد شکست سنگین تیمش در بازی هفته قبل برابر پیکان نیز گفت: همواره سعی کردم که مسوولیت شکست تیمم را قبول کنم تا شاگردانم از حواشی به دور بوده و روی بازی تمرکز نمایند.

وی اضافه نمود: تاکنون ضعیف ترین بازی تیم ما مقابل پیکان بود و با این حال معتقدم که اگر دو توپ دقایق ابتدایی مان به گل تبدیل می شد، قطعا شرایط بازی فرق می کرد. بازی با پیکان را فراموش کردیم و از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کردیم.

دیدار تیم های ماشین سازی و شاهین شهرداری بوشهر از سری رقابت های هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 16:30 فردا - پنج شنبه 4 مهر- در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می گردد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 925

به "هدف ما کسب پیروزی برابر شاهین بوشهر است، ضرورت حفظ تمرکز در بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف ما کسب پیروزی برابر شاهین بوشهر است، ضرورت حفظ تمرکز در بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید