نمایش تاریخ انقضاء آگهی در اپلیکیشن خبرنگاران؛ ویژگی ساده اما کاربردی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، کاربران خبرنگاران با اضافه شدن یک ویژگی ساده اما کاربردی به اپلیکیشن های اندروید و iOS می توانند از این به بعد به راحتی از زمان دقیق انقضای آگهی های خود با خبر شوند.

نمایش تاریخ انقضاء آگهی در اپلیکیشن خبرنگاران؛ ویژگی ساده اما کاربردی

با این امکان تازه، در صفحه مدیریت آگهی، تاریخ و مدت زمان دقیق به جای مانده تا انقضای آگهی های کاربر نمایش داده می گردد. این ویژگی ساده می تواند به کاربران برای مدیریت آگهی هایشان یاری نموده تا بتوانند در صورت احتیاج در وقت مناسب آگهی خود را تمدید یا نردبان نمایند.

زمان انقضای آگهی ها پیش از این در پنل ثبت آگهی نمایش داده می شد. بعلاوه مدتی قبل از انقضای آگهی، به وسیله پستچی (مسیر ارسال پیغام های خبرنگاران) به کاربر آگهی گذار این موضوع اطلاع داده می شد. این مسئله به ویژه در آگهی هایی با مدت انقضای طولانی تر (مثلا سه ماهه) جدی تر بود و معمولا کاربران، تمدید یا تصمیم گیری درباره آگهی خود را از یاد می بردند.

بر همین اساس تیم فنی خبرنگاران زمان انقضای آگهی ها را در دسته های مختلف مورد آنالیز مجدد قرار داد و آنها را متناسب با دسته آگهی تنظیم کرد. مدیریت آگهی با اضافه شدن تاریخ انقضاء به اپلیکیشن های موبایل باعث می گردد به تدریج کاربران خبرنگاران، تجربه بهتری در جستجوی کالا و خدمات مورد نظر خود داشته باشند و سریع تر و راحت تر به آگهی مورد نظر خود برسند.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 16635

به "نمایش تاریخ انقضاء آگهی در اپلیکیشن خبرنگاران؛ ویژگی ساده اما کاربردی" امتیاز دهید

1 کاربر به "نمایش تاریخ انقضاء آگهی در اپلیکیشن خبرنگاران؛ ویژگی ساده اما کاربردی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش تاریخ انقضاء آگهی در اپلیکیشن خبرنگاران؛ ویژگی ساده اما کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید