نمایشگاه رهروان قافله عشق در دانشگاه تبریز گشایش یافت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سومین نمایشگاه بزرگ به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) تحت عنوان رهروان قافله عشق با موضوع اربعین از سوی کانون منتظران دانشگاه تبریز در نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه گشایش یافت.

نمایشگاه رهروان قافله عشق در دانشگاه تبریز گشایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) سومین نمایشگاه بزرگ تحت عنوان رهروان قافله عشق با موضوع اربعین از سوی کانون منتظران دانشگاه تبریز در نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه گشایش یافت.

همزمان با ایام چهلمین روز شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و در راستای تعظیم شعائر اسلامی و حماسه حسینی، این نمایشگاه با موضوع عاشورا و مهدویت برای سومین سال متوالی از سوی کانون منتظران دانشگاه تبریز برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

نمایشگاه رهروان قافله عشق بیشتر با هدف یادآوری واقعه اربعین و به ویژه آشنایی دانشجویان و بازدید کنندگان با فرهنگ نهضت عاشورا، مهدویت، فلسفه پیاده روی اربعین، نشر و ترویج معارف دینی و اسلامی، زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) و ... برگزار می شود.

این نمایشگاه به صورت موکب های جهت پیاده روی زائران حسینی طراحی شده که شامل 8 عرفه (موکب ها، دوران غیبت، نقاشی محرم، خیمه مهدویت، سینمای مهدویت، غرفه های محصولات فرهنگی و کتاب) است.

نمایشگاه رهروان قافله عشق به مدت چهار روز از ساعت 12 صبح الی 16 بعد از ظهر در ساختمان مرکزی نگارخانه شهید آوینی دانشگاه تبریز برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1158

به "نمایشگاه رهروان قافله عشق در دانشگاه تبریز گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه رهروان قافله عشق در دانشگاه تبریز گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید