نخستین دوره جشنواره کودک آنلاین 9 آذر به انتها می رسد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، دبیر نخستین دوره جشنواره وب سری و فیلم کوتاه کودک آنلاین از برپایی مراسم پایانی این دوره جشنواره در روز شنبه نهم آذر 98 اطلاع داد.

نخستین دوره جشنواره کودک آنلاین 9 آذر به انتها می رسد

به گزارش ستاد خبری جشنواره کودک آنلاین، سیدجمال هادیان با اشاره به جریان سازی چشمگیر نخستین دوره این جشنواره، گفت: حرکت نوآورانه کودک آنلاین که با حمایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همراه بود، سبب شد تا نسلی توانمند و نوآور به ویژه در حوزه وب سری به جامعه شناسانده شوند و رویکرد استعدادیابی این حرکت مورد توجه سایر تشکل ها قرار گیرد.

او گفت: شکل برگزاری بخش وب سری این جشنواره در سه فاز فراوری ایده، حمایت از فراوری ایده ها و انتخاب برگزیدگان برای نخستین بار در ایران رخ داد و در نهایت منجر به فراوری آثار باکیفیت در این حوزه شد.

دبیر نخستین دوره جشنواره کودک آنلاین گفت: این دوره جشنواره با نمایش فیلم ها و وب سری ها وارد فاز برپایی خواهد شد و با برگزاری مراسم پایانی در روز شنبه 9 آذر به ایستگاه پایانی خواهد رسید.

لازم به ذکر است نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودکآنلاین به دبیری سیدجمال هادیان در چهار فاز فراخوان ایده، انتخاب ایده های برتر، مشارکت در فراوری ایده ها و انتخاب فراوریات برتر برگزار می گردد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1376

به "نخستین دوره جشنواره کودک آنلاین 9 آذر به انتها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین دوره جشنواره کودک آنلاین 9 آذر به انتها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید