نام دانشگاه سمنان در جمع دانشگاه های برتر دنیا در حوزه علوم فیزیکی قرار گرفت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان گفت: بر اساس این رتبه بندی دانشگاه سمنان با کسب رتبه دنیای 601-800 در حوزه علوم فیزیکی در جمع برترین های این رشته در دنیا قرار گرفت.

نام دانشگاه سمنان در جمع دانشگاه های برتر دنیا در حوزه علوم فیزیکی قرار گرفت

سعدالدین، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در خصوص رتبه بندی 2020 اخیر بین المللی تایمز گفت: تازه ترین نظام رتبه بندی بین المللی تایمز نشان می دهد 31 دانشگاه ایرانی در چهار شاخه علمی علوم زیستی، علوم فیزیکی، روانشناسی و علوم بالینی و سلامت در جمع برترین های دنیا قرار دارند.

سیف الله سعدالدین افزود: بر اساس این رتبه بندی دانشگاه سمنان با کسب رتبه دنیای 601-800 در حوزه علوم فیزیکی در جمع برترین های این رشته در دنیا قرار گرفت.

سعدالدین با بیان اینکه، بر اساس این رتبه بندی دانشگاه سمنان در این رشته در بین 31 دانشگاه ایرانی رتبه دوازدهم را کسب کرد و توانسته حتی بالاتر از دانشگاه های شهید بهشتی، صنعتی شریف و تهران قرار گیرد افزود: در حوزه علوم فیزیکی 13 شاخص عملکردی از جمله شیمی، فیزیک و نجوم، علوم زمین و دریا، ریاضیات و آمار، زمین شناسی و نجوم مورد ارزیابی قرار گرفته است.

سعدالدین خاطر نشان کرد: دانشگاه پرینستون از آمریکا، موسسه فناوری کالیفرنیا از آمریکا، دانشگاه کمبریج از انگلستان، دانشگاه استانفورد از آمریکا، دانشگاه هاروارد از آمریکا، موسسه فناوری ماساچوست MIT از آمریکا، دانشگاه آکسفورد از انگلستان، موسسه فناوری زوریخ سوئیس، دانشگاه کالیفرنیا برکلی از آمریکا، دانشگاه شیکاگو از آمریکا جزء، 10 دانشگاه برتر دنیا در رده بندی تایمز 2020 حوزه علوم فیزیکی قرار گرفته اند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1545

به "نام دانشگاه سمنان در جمع دانشگاه های برتر دنیا در حوزه علوم فیزیکی قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام دانشگاه سمنان در جمع دانشگاه های برتر دنیا در حوزه علوم فیزیکی قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید