نامگذاری تالار اجتماعات خانه تئاتر به نام مهین اسکویی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، جلسه چهاردهم آبان ماه هیات مدیره خانه تئاتر با حضور ایرج راد، بهزاد فراهانی، اصغر همت، حمیدرضا نعیمی، کوروش نریمانی، محمودرضا رحیمی، مریم کاظمی، محمد امیریاراحمدی و مهدی قلعه به همراه شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر برگزار گردید.

نامگذاری تالار اجتماعات خانه تئاتر به نام مهین اسکویی

در ابتدای جلسه مدیرعامل خانه تئاتر گزارش تفصیلی از موارد مربوط به اجرائیات خانه تئاتر و پروژه های در دست انجام ارایه کرد که اتوماسیون اداری، تعاونی مسکن، بازسازی عمارت قدیمی، پروژه موزه آنلاین، ثبت اموال خانه تئاتر، پروژه آمارشناسی خانه تئاتر و پروژه برنامه ریزی راهبردی از این موارد بود.

سپس گزارش مقدماتی مربوط به آمار 19 ساله خانه تئاتر به صورت پاورپوینت به حضور اعضای هیات مدیره ارایه و درباره آن بحث و آنالیز شد. در نهایت تصمیم بر آن شد پس از تکمیل گزارش نسبت به آنالیز کامل آن اقدام گردد.

در ادامه در خصوص نامگذاری تالار اجتماعات ساختمان فعلی خانه تئاتر پیشنهاداتی صورت گرفت و در نهایت با اکثریت آرا نام مهین اسکویی مصوب شد.

در خاتمه نیز حضار به موارد پیش آمده درباره متوقف شدن نمایش ها و موارد مشابه پرداختند و تصمیم بر آن شد طی نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نقطه نظرات هیات مدیره خانه تئاتر اعلام گردد.

این جلسه که از ساعت 14.15 شروع شده بود در ساعت 18 خاتمه یافت.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 168

به "نامگذاری تالار اجتماعات خانه تئاتر به نام مهین اسکویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامگذاری تالار اجتماعات خانه تئاتر به نام مهین اسکویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید