می توانستیم برنده باشیم، وقت کشی نکردیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل شریفات پس از تساوی بدون گل تیمش برابر پرسپولیس تهران در استادیوم آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. همه فکر می کردند ما در تهران با چند گل از پرسپولیس شکست خواهیم خورد اما با ارائه یک بازی منطقی توانستیم به یک امتیاز حساس دست پیدا کنیم.

می توانستیم برنده باشیم، وقت کشی نکردیم

وی در پاسخ به این پرسش که شما در طول 90 دقیقه مرتبا با زمین خوردن و رفتار دروازه بان تان وقت کشی می کردید، گفت: چنین چیزی صحت ندارد، وقتی بازیکن مصدوم می گردد نمی تواند در همان لحظه از جای خود بلند گردد و به بازی ادامه دهد . درباره دروازه بان هم باید بگویم کارهای او هم طبیعی بود شاید. هر گلر دیگری بود این رفتار را انجام می داد، بنابراین اعتقاد دارم فراهانی وقت کشی نکرد.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در خصوص شرایط و مشکلات تیم نفت هم گفت: ما از مسئولان انتظار بیشتری داریم، امیدواریم مسئولان ما بتوانند هر چه زودتر مشکلات ما را که بیشتر مالی است، رفع نمایند تا بتوانیم با آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهیم.

وی در سرانجام ضمن تشکر از هواداران نفت مسجدسلیمان هم گفت: از همه هوادارانی که به تهران آمدند متشکرم. آنها در طول این 90 دقیقه مرتب تیم را حمایت کردند و متاسفم که در سرانجام بازی اتفاقاتی افتاد که شایسته فوتبال ما نیست.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 24

به "می توانستیم برنده باشیم، وقت کشی نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانستیم برنده باشیم، وقت کشی نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید