مورینیو: اینتر باشگاه ایده آلی برای من بود، یک پیشنهاد خیلی خوب را رد کردم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین منچستریونایتد می گوید اینتر باشگاه ایده آلی برای او بوده است.

مورینیو: اینتر باشگاه ایده آلی برای من بود، یک پیشنهاد خیلی خوب را رد کردم

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو که در ماه دسامبر 2018 به دلیل تداوم نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری منچستریونایتد اخراج شد و از آن موقع تا کنون راهنمایی تیمی را برعهده نداشته، در گفت وگو با نشریه تلگراف گفت: برای کار به باشگاهی که جاه طلب نباشد، نخواهم رفت. اخیراً هم یک پیشنهاد خیلی خوب سرمربیگری را رد کردم چون می خواهم در فوتبال سطح بالا و در باشگاهی با جاه طلبی بالا باشم.

سرمربی پیشین تیم های رئال مادرید و چلسی صحبت های خود را اینطور ادامه داد: جاه طلبی باشگاه البته دومین لازمه کاری من است و پیش از آن همدلی ساختاری برایم اهمیت دارد. می خواهم با کسانی که دوست شان دارم، کار کنم. می خواهم با کسانی کار کنم که از کار با آنها شاد هستم و می توانم با آنها ایده های مشابهی را به اشتراک بگذارم. اینتر هم باشگاه ایده آلی برای من بود. آنها جاه طلبی لازم را داشتند و از کار با اعضای باشگاه لذت می بردم.

آقای خاص که در زمان حضور دو و نیم ساله اش در منچستریونایتد با این تیم به قهرمانی در لیگ اروپا، قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و قهرمانی در جام خیریه رسید، زمانی که راهنمایی اینتر را برعهده داشت این تیم ایتالیایی را به سه گانه قهرمانی ایتالیا و اروپا رساند.

مورینیو در خاتمه اعلام نمود: مردم می گویند که از شکست می توان درس گرفت و این تا حدودی درست است، اما زیستگاه طبیعی من در پیروزی است. برای اولین بار در دوران حرفه ای ام جامی را در بازه زمانی 18 ماهه - اشاره به 18 ماه خاتمهی حضورش در منچستریونایتد - کسب نکردم، اما مربیانی هستند که در 18 سال یک جام هم نبرده اند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 331

به "مورینیو: اینتر باشگاه ایده آلی برای من بود، یک پیشنهاد خیلی خوب را رد کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: اینتر باشگاه ایده آلی برای من بود، یک پیشنهاد خیلی خوب را رد کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید