مقابل نفت آبادان خیلی ریسک کردیم، نکونام دوست داشت، خودش بازی کند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران/خوزستان مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:مقابل صنعت نفت آبادان خیلی ریسک کردیم و با توجه به این که کنترل بازی در اختیارمان بود، دوست نداشتیم امتیاز از دست بدهیم.

مقابل نفت آبادان خیلی ریسک کردیم، نکونام دوست داشت، خودش بازی کند

حمیدرضا رجبی پس از تساوی فولاد برابر صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، اظهارکرد: بابت غیبت کادرفنی فولاد در نشست خبری پیش از بازی عذرخواهی می کنم. من دلیل حضور نیافتن کادرفنی را نمی دانم. خبرنگاران قشر زحمتی کشی هستند و از شما بابت حضور نیافتن در نشست عذرخواهی می کنم و قول می دهم که دیگر تکرار نشود.

به گزارش خبرنگاران، وی در ادامه نیز گفت: امروز شاهد یکی از زیباترین بازی های لیگ برتر بودیم. بازی بسیار جذاب بود. نفت آبادان سال جاری تیم بسیار پرقدرتی است و تا به امروز در خانه شکست نخورده و در بیشتر بازی ها نیز سوار بر بازی بوده است و موقعیت های زیادی خلق می نماید، اما امروز فولاد واقعی و یک تیم تهاجمی و با موقعیت های بسیار را دیدیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد: فرایند بازی به صورتی بود که هر لحظه ممکن بود به گل برسیم. بیش از چهار پنج موقعیت صد درصدی گلزنی داشتیم و البته می دانستیم نفت به چه صورت بازی می نماید. نفت آبادان در ضدحملات خطرناک بود و در ضربات ایستگاهی نیز تیم قدرتمندی است.

وی ادامه داد: به نظر من نفت امروز نتوانست موقعیت زیادی روی دروازه ما خلق کند و تحت تاثیر بازی ما بود. خوشحالم که در این ملاقات توانستیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم. با وجود این که یک گل تصادفی خوردیم، از شهاب گردان تشکر می کنم. او در این فصل یکی از بهترین دروازه بانان لیگ بوده و در هر بازی خیلی خوب دروازه بانی نموده است. اشتباه برای هر کسی پیش می آید که این اتفاق امروز برای او رخ داد.

رجبی درباره اعلام پنالتی به سود فولاد در دقایق پایانی نیز گفت: به نظر من این پنالتی صد درصد درست بود. حتی در صحنه ای که محمد آبشک روی خط به روی زمین افتاد، به نظر من آن هم پنالتی بود. داوران قشر زحمتکشی هستند که حقوق کمی دریافت می نمایند و فشار زیادی روی آن ها است. فولاد در نیم فصل نخست از داوری صدمه دید و سه شکست ما به خاطر اشتباهات سهوی داوران بود ولی دست آن ها را می بوسیم زیرا واقعا کوشش می نمایند. شاید توقع از داوران بیشتر باشد ولی باید بیشتر کار نمایند و کم اشتباه تر ظاهر شوند.

وی دربار ه اعتراضات نکونام به داوری هم بیان کرد: نکونام مربی است که انرژی کنار خط ش زیاد است. خیلی از مربیان روی نمیکت می نشینند و صحبت نمی نمایند. خدای نانموده حرکات او بی احترامی به داور نبود. نکونام مربی است که چه در تمرینات و چه کنار خط، انرژی اش زیاد است.

رجبی در واکنش به سوال خبرنگاری که باتوجه به انرژی زیاد نکونام، خیلی زود از دنیای فوتبال بازنشسته شد، گفت: اتفاقا نکونام پیش از داربی به بازیکنان تیم می گفت، کاش خودم می توانستم بازی کنم و یکسری جیزها را به شما ثابت کنم. اما حیف که خداحافظی نموده ام.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره جذب بازیکن نیز بیان کرد: به دنبال تقویت تیم هستیم ولی با توجه به این که در نیم فصل بازیکنان زیادی آزاد نیستند و نمی توان بازیکن مدنظر را به راحتی جذب کرد، کار سخت است، اما برای نیم فصل دوم برنامه داریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تحول در بازی فولاد نیز گفت: سال جاری تغییرات زیادی در تیم فولاد داشتیم و شاید شش هفت بازیکن از سال گذشته همراه ما هستند. این تیم سال گذشته یکی از ضعیف ترین خط دفاعی های لیگ را داشت. ما در ابتدا روی ساختار دفاعی تیم کار کردیم تا ابتدا تیم گل نخورد و بعد در ضد حمله بتوانیم گل بزنیم. هر چه بازی های لیگ ادامه پیدا کرد، فرایند هجومی بازی کردن فولاد هم بهتر شد.

رجبی اعلام کرد: امیدوارم نیم فصل دوم بتوانیم مانند بازی با نفت آبادان تهاجمی بازی کنیم، البته امروز خیلی ریسک کردیم و با توجه به این که کنترل بازی در اختیارمان بود، دوست نداشتیم امتیاز از دست بدهیم و با ریسک بازی کردیم. خوشحالیم که توانستیم هجومی بازی کنیم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1732

به "مقابل نفت آبادان خیلی ریسک کردیم، نکونام دوست داشت، خودش بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل نفت آبادان خیلی ریسک کردیم، نکونام دوست داشت، خودش بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید