مربی والیبال بانوان: حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا کوشش بیشتری می خواهد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مربی تیم والیبال در خصوص هدف ملی پوشان والیبال ایران برای قرار دریافت در جمع چهار تیم برتر آسیا می گوید نسبت به بازی مقابل کره جنوبی بازیکنان باید کوشش بیشتری داشته باشند.

مربی والیبال بانوان: حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا کوشش بیشتری می خواهد

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال بانوان ایران در اولین بازی خود از جام ملت های زنان آسیا با نتیجه 3 بر صفر برابر کره جنوبی مغلوب شد. مریم هاشمی، مربی والیبال در خصوص نتیجه این ملاقات به ایسنا گفت: بازی اول بود و حریف قدری داشتیم اما بازیکنان ایران در ست اول خوب بودند و در امتیاز 17 مغلوب شدند. سطح بازی در ست دوم پایین تر آمد و در ادامه سه بر صفر مغلوب شدیم.

او در ادامه اضافه کرد: چند بازیکن تیم کره جنوبی از نفرات شناخته شده و بهترین بازیکن های المپیک لندن هستند. علاوه بر این تیم کره جنوبی در مسابقات انتخابی المپیک نزدیک بود روسیه را شکست بدهد و مستقیم به المپیک صعود کند در نتیجه نباید فراموش کنیم که با چه تیمی همگروه هستیم. با این حال نظرم به عنوان مربی والیبال این است که اگر از بازیکنان سرعتی بیشتر استفاده کنیم، پیروز تر می شویم.

این مربی والیبال در خصوص ترکیب تیم ایران برابر کره جنوبی گفت: سرمربی از اکثر بازیکن ها استفاده کرد حتی در ست اول پشت خط زن، دریافت نماینده و پاسور را عوض کرد و از این نظر ایرادی نداشتیم. گیم دوم بازی را به صورت کامل ندیدم اما در دریافت توپ های برگشتی ضعیف بودیم و جای کار زیادی داریم. علاوه بر این استفاده نکردن از پاس های سرعتی، کم دقتی بازیکنان و اشتباهات ریز دیگر به حریف امتیاز داد.

او در خصوص بازی دوم تیم ایران با هنگ کنگ اعلام کرد: حداقل 90 درصد شانس پیروزی برابر هنگ کنگ را داریم اما تیم های آسیایی در خانه بیکار نمانده اند تا ما تمرین کنیم، قطعا آنها هم تمرین های خوبی داشتند. تایلند طی چند سال اخیر خوب کار نموده و اکنون به سطح دوم و سوم مسابقات جهانی رسیده است. به طورکلی همه تیم ها کوشش می نمایند و برنامه ریزی های بلندمدتی دارند، قطعا هنگ کنگ هم کوشش نموده ولی فکر می کنم سطح والیبال ایران از این تیم بالاتر است و اگر بازیکنان کوشش نمایند توانایی پیروزی را دارند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که باتوجه به بازی تیم ایران با کره آیا شانس صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا را داریم؟ گفت: با این سه گیم نمی توانیم نظر قطعی در خصوص آینده مسابقات بدهم چون شرایط جانبی زیادی از جمله حریف، میزبانی، تماشاگران و استرس بازیکنان در مسابقه اول دخیل است اما قرار دریافت در جمع چهار تیم برتر کوشش خیلی بیشتری نسبت به بازی با کره می خواهد. با این باخت اگر به عنوان تیم دوم گروه هم بالا بیاییم با تیم های خوبی مثل ویتنام، تایلند یا چین تایپه همگروه می شویم. البته قطعا کادر فنی برای این مسابقات برنامه ریزی نموده است.

این مربی والیبال در انتها گفت: تفاوت ها خیلی زیاد است چون تیم های دیگر در سال حداقل 100 بازی می نمایند اما بازیکنان ایران شاید 20 بازی هم در لیگ انجام ندهند بنابراین تفاوت ها باید به تدریج از بین برده شوند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1569

به "مربی والیبال بانوان: حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا کوشش بیشتری می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی والیبال بانوان: حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا کوشش بیشتری می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید