مدیر شرکت هواوی درباره دشواری های سال 2020 به کارمندان خود هشدار داد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اگرچه سال 2019 سال بسیار دشواری برای کارمندان هواوی بود، اما مدیر شرکت هواوی به کارمندان این شرکت برای مسائل سال 2020 هشدار داد.

مدیر شرکت هواوی درباره دشواری های سال 2020 به کارمندان خود هشدار داد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدیران شرکت هواوی به کارمندان خود برای آماده سازی برای سال سخت پیش رو هشدار داد. زیرا فروش محصولات هواوی در ایالات متحده محدود است و اقتصاد جهانی نیز راستا نزولی خود را ادامه می دهد. این غول فناوری چینی برای سال 2020 وارد حالت سخت تری می شود یعن جایی که به دنبال تنوع بیشتر زنجیره تأمین خود برای کاهش خطرات مربوط به تجارت خود است.

در حالی که هواوی میزان رشد 18 درصدی را برای رسیدن به 850 میلیارد یوان (121.48 میلیارد دلار) در سال جاری به دست آورد ، اما آمار فروش کمتر از پیش بینی های اولیه آن بود. با این حال ، سال 2019 علیرغم تلاش های هماهنگ دولت ایالات متحده برای پایین نگه داشتن چینی ها بر اساس ادعای مدیران این شرکت چینی، سال فوق العاده ای بوده که با همه سختی ها سپری شده است.

مدیر ارشد امنیت فضای مجازی هواوی می گوید ، این شرکت به تلاش بسیار زیادی برای ایجاد پشتیبانی ازتجهیزات شبکه سازی نیاز دارد که در شبکه های مختلف ارتباطی جهانی کار می کنند. این روزها هواوی به شدت روی توسعه امکانات 5G متمرکز شده است و بر همین اساس این شرکت در پپامی برای جلب توجه کلیه کارکنان گفت: اقدامات دولت آمریکا علیه هواوی استراتژیک و طولانی مدت است. این یک فرصت عالی برای ماست که بتوانیم در خود انگیزه جدیدی ایجاد کنیم. این فرصتی عالی برای اتحاد ما است. به عنوان یک تیم و برای توسعه قابلیت های بهتر به چالش های آینده نیاز داریم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1840

به "مدیر شرکت هواوی درباره دشواری های سال 2020 به کارمندان خود هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر شرکت هواوی درباره دشواری های سال 2020 به کارمندان خود هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید