مدارس روستایی و عشایری اردبیل حضوری دایر می گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری حضوری مدارس روستایی و عشایری این استان در سال تحصیلی تازه اطلاع داد.

مدارس روستایی و عشایری اردبیل حضوری دایر می گردد

به گزارش خبرنگار از ، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در منطقه ها روستایی و عشایری و بعضی هنرستان ها که کلاس ها در کارگاه های عملی برپا می گردد، کلاس درس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی بصورت حضوری خواهد بود.

او اضافه کرد: پیش بینی می گردد در مدارس پرجمعیت کلاس درس در شبکه شاد برگزار گردد، اما از آبان ماه با اتمام واکسیناسیون معلمان و عمده کادر مدارس به تدریج شاهد برگزاری حضوری کلاس ها خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه تا به امروز 90 درصد معلمان دز اول و حدود 40 درصد دز دوم واکسن خود را دریافت نموده اند، توضیح داد: واکسیناسیون سایر عوامل و عناصر دخیل در نظام تعلیم و تربیت از جمله رانندگان سرویس های مدارس و اولیا هم شروع شده است.

ناصری از ابلاغ دستورالعمل های نو بهداشتی به مدارس خبرداد و گفت: ضدعفونی کلاس ها، چیدن جایگاه ها به فاصله 1.5 متری، تهویه مناسب، استفاده از ماسک و رعایت فاصله در سرویس های دانش آموزی و جلوگیری از تجمع در حیاط مدرسه از جمله این الزامات است.

او به ثبت نام 99 درصدی دانش آموزان استان در سامانه کتب درسی و حمل کتب به منطقه ها و نواحی مختلف اشاره نمود و اضافه کرد: کتاب های درسی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

ناصری از تهیه و توزیع پنج هزار تبلت و گوشی بین دانش آموزان فاقد امکانات و تجهیزات حضور در شبکه شاد خبرداد و گفت: یک هزار و 900 مدرسه در استان اردبیل به شبکه اینترنتی متصل هستند که این تعداد را یک هزار و 120 مدرسه روستایی و 800 مدرسه شهری تشکیل می دهد.

ح

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9562

به "مدارس روستایی و عشایری اردبیل حضوری دایر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس روستایی و عشایری اردبیل حضوری دایر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید