ماینکرفت ماه آینده به سرویس گیم پس می آید

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، چند روز پیش شرکت مایکروسافت طی رویداد اینساید ایکس باکس بیان کرد که بازی ماین کرفت (Minecraft) در تاریخ 15 فروردین به سرویس گیم پس اضافه می گردد.

ماینکرفت ماه آینده به سرویس گیم پس می آید

انتشار این خبر چندان ما را شگفت زده نکرد و با توجه به محبوبیت ماین کرفت، زودتر از این ها انتظار داشتیم که این اثر به سرویس های اختصاصی مایکروسافت بیاید. از زمان انتشار بازی در سال 2009، تاکنون بیش از 91 میلیون نفر آن را تجربه نموده اند. علاوه بر این، طبق گزارش ها ماین کرفت دومین بازی پرفروش تاریخ است و پشت سر Tetris قرار گرفته. این موفقیت ها دلیل خوبی شدند تا ماینکرفت برای تمامی پلتفرم ها عرضه گردد؛ در حال حاضر می توانید این اثر را روی 20 پلتفرم مختلف - از جمله موبایل ها، کنسول ها و… - تجربه کنید.

کاربران سرویس گیم پس از تمامی امکانات بازی برخوردار خواهند بود و می توانند از محتوای دانلودی فروشگاه ماین کرفت هم استفاده کنند. همچنین مانند سایر نسخه های موجود، این دسته از کاربران تمامی آپدیت های جدید را دریافت خواهند کرد. جدیدترین به روزرسانی بازی با نام Village & Pillage اواخر بهار در دسترس قرار می گیرد.

سرویس گیم پس برای اولین در سال 2017 به مجموعه سرویس های ایکس باکس وان اضافه شد. گیم پس بیش از 100 بازی را در اختیار مخاطبان قرار می دهد و افراد می توانند تنها با پرداخت 10 دلار به صورت ماهیانه، از این محتویات استفاده کنند. ماه گذشته بازی Just Cause 4 در کنار آثار دیگری مثل Fallout 4، F1 2018 و… به این سرویس آمدند. مایکروسافت معمولا هر ماه چندتا بازی را به فهرست سرویس خود اضافه می نماید. علاوه بر این، تمامی انحصاری این شرکت را می توانید همان روز اول انتشار از گیم پس دریافت کنید.

در حال حاضر گیم پس روی پلتفرم های ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل استفاده است. چندین پیش شایعات مبنی بر انتشار این سرویس برای کنسول نینتندو سوییچ به گوش می رسید. فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس، هم مدتی قبل اعلام نموده بود که می خواهند به مخاطبان بیش تری برسند و سرویس هایی مثل گیم پس و xCloud ابزاری برای رسیدن به این هدف هستند.

منبع: Variety

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 363

به "ماینکرفت ماه آینده به سرویس گیم پس می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماینکرفت ماه آینده به سرویس گیم پس می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید