قیمت کمرشکن درخت کریسمس برای آمریکایی ها

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، نیویورک پست طی گزارشی نوشت: ساکنان شهر نیویورک نه تنها باید از عهده هزینه های کمرشکن اجاره آپارتمان بر بیایند، بلکه باید قیمت بالایی نیز برای خرید درخت کریسمس پرداخت نمایند.

قیمت کمرشکن درخت کریسمس برای آمریکایی ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری نیویورک پست، ساکنان شهر نیویورک نه تنها باید از عهده هزینه های کمرشکن اجاره آپارتمان بر بیایند، بلکه باید قیمت بالایی نیز برای خرید درخت کریسمس پرداخت نمایند.

فروشندگان درخت که بعضی اماکن شهری را در محلات نیویورک از شهرداری اجاره نموده اند، با افزایش 2 رقمی نرخ اجاره این اماکن روبرو شده اند و ناگزیرند این هزینه ها را به وسیله بالا بردن قیمت درخت کریسمس تامین نمایند.

بر اساس آمارهای رسمی، قیمت اجاره این مکان ها در بعضی مناطق نظیر سوهو پارک در خیابان ششم و اسپرینگ استریت، 19 درصد افزایش یافته و از 47 هزار دلار به 56 هزار و 5 دلار رسیده است.

اسکات لچنر، مدیر درخت فروشی سوهو که روز یکشنبه قیمت محوطه 14 فوتی مورد اجاره اش به وی 600 دلار اشاره شده می گوید، چاره ای ندارم جز اینکه مبلغ بیشتری برای اجاره این مکان بپردازم.

لچنر 54 ساله اضافه کرد: قیمت اجاره ها بالا رفته و در سال های اخیر 4 برابر شده است.

ما فقط انتظار اندکی ملاحظه از جانب شهرداری نیویورک داریم، زیرا می خواهیم سود کسب کنیم، اما واقعا سود اصلی را چه کسی می برد؟ ما که نمی بریم.

لچنر که بیش از 30 سال است درخت کریسمس می فروشد گفت، مشتریان از قیمت های بالا گلایه مندند. قیمت یک درخت 5 فوتی از 69 دلار آغاز می گردد.

وی در ادامه گفت: مردم دوست دارند کوشش نمایند و با چانه زنی معامله نمایند، و من بیشترین کوششم را می کنم تا خودم را با آنها وفق دهم

اما اگر آنها یک درخت 10 فوتی بخواهند که از پاسیفیک شمالی وارد شده و قیمت آن حدودا 500 دلار است، وقتی قیمت درخت را می شنوند، دیوانه می شوند.

آمارهای اداره پارک ها و سرگرمی شهر نیویورک نشان می دهد که این اداره در فاصله روزهای 23 نوامبر تا 27 دسامبر، از اجاره دادن 21 مکان در مناطق منهتن، بروکلین و کوئینز 238 هزار و 665 دلار درآمد کسب خواهد نمود.

105

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2619

به "قیمت کمرشکن درخت کریسمس برای آمریکایی ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "قیمت کمرشکن درخت کریسمس برای آمریکایی ها" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت کمرشکن درخت کریسمس برای آمریکایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید