قاسم حدادی فر: پرسپولیس باهوش تر بود، شرایط ذوب آهن بحرانی است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، قاسم حدادی فر، هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت که شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل ذوبی ها باهوش بودند.

قاسم حدادی فر: پرسپولیس باهوش تر بود، شرایط ذوب آهن بحرانی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، قاسم حدادی فر درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال ذوب آهن مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی شاهد بودیم و پرسپولیس باهوش تر بود و توانست یک گل بزند.

وی افزود: به پرسپولیس تبریک می گویم. چون تیم خوبی دارند. ما هم باید کوشش کنیم امتیاز بگیریم و از انتهای جدول جدا شویم. چون واقعاً این صندلی (رده چهاردهم جدول) مستحق ما نیست. شرایط سختی داریم، اما کوشش می کنیم امتیاز بگیریم و خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم.

حدادی فر درباره اعتراض بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به قضاوت سیدمهدی سیدعلی گفت: به نظر من که از بیرون بازی را می دیدم، داوری شرایط خوبی داشت. پرسپولیسی ها در نیمه اول در چند صحنه معترض بودند، اما در مجموع داوری خوب بود.

هافبک باتجربه تیم فوتبال ذوب آهن درخصوص شرایط نامطلوب این تیم در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر توضیح داد: بازیکنان باید شرایط را درک نمایند و بدانند پیراهن چه تیمی را بر تن نموده اند. ذوب آهن باشگاه بزرگی است و باید به خودمان بیاییم. شرایط ما بحرانی است و در نیم فصل دوم با توجه به نزدیک تر شدن بازی ها و بازی در لیگ قهرمانان آسیا، وضعیت بدتر می گردد. امیدوارم بتوانیم از انتهای جدول جدا شویم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 208

به "قاسم حدادی فر: پرسپولیس باهوش تر بود، شرایط ذوب آهن بحرانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسم حدادی فر: پرسپولیس باهوش تر بود، شرایط ذوب آهن بحرانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید