قاتل کلاهبردار فراری در مریوان دستگیر شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، فرمانده انتظامی کردستان گفت: فردی که اقدام به قتل نموده و در دوران فرار پنج ساله خود، 30 میلیارد تومان کلاهبرداری نموده بود با اقدامات ویژه پلیسی در مریوان دستگیر شد.

قاتل کلاهبردار فراری در مریوان دستگیر شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایرنا، سردار علی آزادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پس از وصول تعدادی پرونده های متعدد از دادسرای عمومی و انقلاب مریوان مبنی بر اتهامات جعل، کلاهبرداری و فروش مال غیر با شکایت 70 نفر، دستگیری متهم در دستور کار نهاده شد.

وی اضافه نمود: پس از جمع آوری اطلاعات با همکاری پلیس آگاهی شهرستان های مریوان و سروآباد متهم در داخل یک خودرو در محور مریوان - سقز شناسایی و طبق دستور قضایی دستگیر و مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی کردستان اضافه نمود: در آنالیز پرونده معین شد این متهم 45 ساله در سال 1394 مردی 50 ساله را به قتل رسانده و از همان موقع متواری و تحت تعقیب بوده است.

وی یادآور شد: متهم در مدت پنج ساله فرار، جرایم مختلفی از جمله زمین خواری 10 هزار متر مربعی به ارزش 30 میلیارد تومان و فروش آن به پنج مالباخته، جعل سند و فروش مال غیر را مرتکب شده است.

سردار آزادی با بیان اینکه این فرد به علت جرایم مرتکب شده 70 شاکی خصوصی در پرونده دارد، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6596

به "قاتل کلاهبردار فراری در مریوان دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاتل کلاهبردار فراری در مریوان دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید