فوتبال دنیا، رونالد کومان: لیگ ملت های اروپا برای ما جذاب است، مقابل آلمان بازی خاص خودمان را انجام می دهیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، فوتبال دنیا - رونالد کومان بازی با آلمان را محک مناسبی برای سنجش قدرت تیمش می داند.

فوتبال دنیا، رونالد کومان: لیگ ملت های اروپا برای ما جذاب است، مقابل آلمان بازی خاص خودمان را انجام می دهیم

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر آلمان در رقابت های لیگ ملت های اروپا از یک نبرد سخت و آزمایشی سخت سخن گفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند گفت: برای پیروز شدن به ذهنیتی قوی احتیاج دارید و حداقل باید کوشش کنید، مغلوب نشوید. ما قصد داریم فوتبال خودمان را ارائه نموده و روی دروازه آلمان خلق موقعیت کنیم. نسبت به بازی قبلی مقابل فرانسه کار سختتری در پیش داریم، چرا که آلمان در لیگ ملت های کمتر از حد انتظار ظاهر شده و شما باید برای اعاده حیثیت این تیم آماده باشید. آلمان در دیدار مقابل فرانسه تیم بهتر میدان بود.

کومان در ادامه اضافه نمود: برتری مقابل فرانسه یک دستاورد بزرگ محسوب می گردد. ما با ارائه نمایشی توام با بلوغ و فوتبالی زیبا همه را خوشحال کردیم. بازیکنان و کادر فنی حق دارند از آن شب لذت ببرند، زیرا ما به آن پیروزی احتیاج داشتیم و مدت ها برای تیم ملی هلند چنین اتفاقی رخ نداده بود. هنوز بلیت حضور در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا را دریافت ننموده ایم. این رقابت ها برای ما بسیار جذاب است، زیرا با تیمی جوان در گروهی سخت قرار داریم. یواخیم لو: مقابل هلند قصد اعاده حیثیت داریم

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 186

به "فوتبال دنیا، رونالد کومان: لیگ ملت های اروپا برای ما جذاب است، مقابل آلمان بازی خاص خودمان را انجام می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، رونالد کومان: لیگ ملت های اروپا برای ما جذاب است، مقابل آلمان بازی خاص خودمان را انجام می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید