فرقی بین تیم قرقیزستان و برزیل نیست، عراق باید درس عبرت مان گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران از امروز اردوی پایانی خود را برای حضور در مرحله مقدماتی جام ملت های فوتسال آسیا شروع کرد. ملی پوشان بعد از انجام دو نوبت تمرین، صبح فردا راهی ارومیه می شوند تا از روز اول آبان کار خود را در این مسابقات شروع نمایند.

فرقی بین تیم قرقیزستان و برزیل نیست، عراق باید درس عبرت مان گردد

ایران باتوجه به میزبانی ترکمنستان در مرحله نهایی و هم گروهی با این تیم در مرحله مقدماتی، صعودش را از قبل مسجل نموده است ولی سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی می گوید دیدار با قرقیزستان و ترکمنستان برایش به اندازه بازی با برزیل اهمیت دارد چرا که فرصت زیادی تا آغاز جام ملت ها باقی نمانده است.

ناظم الشریعه در ابتدای گفتگویش با خبرنگاران، گفت: از 14 بازیکن دعوت شده به تیم ملی، هشت نفر برای اولین بار در تیم ملی به صورت رسمی بازی خواهند کرد. این بازیکنان جوان هستند و در واقع نگاهمان به آینده است. مسعود محمدی، بهزاد عظیمی، رحمان سارانی، سعید مومنی، طاها نعمتیان، سالار آقاپور و علیرضا عسگری این بازیکنان جوان هستند. همچنین نفراتی مثل سعید احمد عباسی ومحمد شجری هم بازیکن مُسن نیستند و سال 2017 خودم آنها را اولین بار دعوت نموده بودم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: با شرایطی که لیگ ما دارد قبول کنید که یک مقدار وضعیت نگران نماینده است. جام ملت ها در هر سطحی که باشد، جام ملت ها است. به بازی های مرحله مقدماتی مثل بازی های سنگین و جدی نگاه می کنیم. همین حالا تیم ملی عراق یک ناکامی بزرگ را در مرحله مقدماتی تجربه نموده و صعودش به جام ملت ها قطعی نیست. نتایج عراق باید برایمان درس عبرت باشد. کویت در حال حاضر پیشرفت قابل توجهی داشته و سرمایه گذاری و پول به آنها یاری نموده است.

ناظم الشریعه یادآور شد: علاوه بر این نتیجه تیم ملی مقابل روسیه هم باید تلنگر باشد. چه مربیان و چه بازیکنان باید تمرکز کاملی داشته باشند. نباید بازی با قرقیزستان با دیدار مقابل برزیل برایمان فرقی داشته باشد. سال گذشته به خاطر برنامه های تیم ملی، اردوها یک مقدار کمتر جدی بود اما الان زمان کمی تا جام ملت ها داریم. از امروز برنامه 4 ماهه برای جام ملت های آسیا آغاز می گردد و 4 ماه کار پرفشار داریم.

وی در پاسخ به این سئوال که ملاکش برای دعوت از بازیکنان تیم ملی برای جام ملت ها چیست؟ گفت: ما تمام بازیکنان و لیگ را زیر نظر داریم. بازیکنان باید هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی کیفیت داشته باشند. بازیکنانی می خواهم با ذهن قوی و بدن آماده. در دوره گذشته جام ملت ها بیشتر کار ذهنی انجام دادیم و بازیکنان باهوش، برنامه هایمان را بهتر می گرفتند. هرکسی که به تیم ملی دعوت می گردد باید با تمرکز بالا در تمرین و مسابقات بازی کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خاتمه درباره درخواستش برای جذب یک بررسیور و کار با سیستم بررسی جدید گفت: ما این درخواست را داده ایم و پیگیر هستیم که به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگاران، برنامه مسابقات مرحله مقدماتی فوتسال آسیا در منطقه مرکز و جنوب قاره به این ترتیب می باشد:

چهارشنبه - اول آبان

تاجیکستان - نپال، ساعت 13

ازبکستان - افغانستان، ساعت 15:30

ترکمنستان - ایران، ساعت 18

پنجشنبه - 2 آبان

افغانستان - تاجیکستان، ساعت 13

نپال - ازبکستان، ساعت 15:30

قرقیزستان - ترکمنستان، ساعت 18

آدینه - 3 آبان

نپال - افغانستان، ساعت 13

ازبکستان - تاجیکستان، ساعت 15:30

ایران - قرقیزستان، ساعت 18

تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی راه پیدا می نمایند. باتوجه به میزبانی ترکمنستان در مرحله نهایی صعود ایران و قرقیزستان به مرحله نهایی از پیش قطعی شده است.

مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در اسفند ماه 1398 به میزبانی ترکمنستان برگزار می گردد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1238

به "فرقی بین تیم قرقیزستان و برزیل نیست، عراق باید درس عبرت مان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرقی بین تیم قرقیزستان و برزیل نیست، عراق باید درس عبرت مان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید