فارس من، توقف عرضه دوغ فله ای در دانشگاه یاسوج، شایعه کاهش حجم غذا صحت ندارد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تعدادی از دانشجویان دانشگاه یاسوج، در سامانه فارس من درخواست خود را برای آنالیز وضعیت کیفی و کمی غذای دانشگاه مطرح کردند که معاون دانشجویی این دانشگاه توضیحاتی ارائه داد.

فارس من، توقف عرضه دوغ فله ای در دانشگاه یاسوج، شایعه کاهش حجم غذا صحت ندارد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سلف دانشگاه بعد از کلاس درس، مهم ترین قسمت دانشگاه برای دانشجویان محسوب می گردد. از این رو بیشترین دغدغه و گله مندی آنان از معاونت دانشجویی به کیفیت غذای سرو شده در سلف مربوط می گردد.

تعدادی از دانشجویان دانشگاه یاسوج، در سامانه فارس من درخواست خود را برای آنالیز وضعیت کیفی و کمی غذای دانشگاه مطرح کردند. در این درخواست اعلام شده: پیمانکار دانشگاه یاسوج در برخی از وعده های ناهار به بهانه افزایش قیمت ها دوغ فله ای و ماست فله ای توزیع می نماید که به لحاظ بهداشتی برای دانشجویان خطر آفرین است همچنین حجم غذای سلف نسبت به قبل کاهش محسوسی داشته است و هرچه هم سوال می کنیم می گویند گران شده است قبلا یکبار هم بعد از گرانی ها قیمت غذا را افزایش دادند.

برای پیگیری این درخواست دانشجویان با فریبرز نیک دل معاون دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت وگو کردیم و علت شکایت دانشجویان را جویا شدیم.

توقف عرضه دوغ و ماست فله ای

معاون دانشجویی دانشگاه یاسوج در گفت وگو با خبرنگار فارس، درباره توزیع دوغ و ماست فله ای در دانشگاه اظهار کرد: توزیع دوغ فقط یکبار انجام شد که به دلیل آنکه ماست و دوغ فله ای غیر بهداشتی بود، عرضه آن متوقف شد.

وی تأکید کرد: نکته جالب این است که عده ای از دانشجویان از لبنیات محلی استقبال کردند اما ما به دلیل موارد بهداشتی، توزیع آن را متوقف کردیم.

نیک دل درباره حجم غذای دانشجویان شرح داد: دانشگاه یاسوج، جز معدود دانشگاه هایی است که در سلف، ترازویی برای توزین غذا قرار داده است تا اگر دانشجویان پیرامون وزن غذا مسئله ای داشتند، به سرعت با عوامل در میان بگذارند.البته مبنای وزن هرکدام از اجزای تشکیل دهنده غذا به تفکیک و در تابلوی سلف نصب شده است.

گوشت منجمد کیفیت غذای دانشجویی را کاهش داد

وی ادامه داد:متأسفانه استفاده از گوشت منجمد، کیفیت غذا را پایین می آورد ولی اگر دانشجویان بازهم اعتراضی به کیفیت مواد غذایی دارند ما آماده شنیدن هستیم.

معاون دانشجویی دانشگاه یاسوج در انتها اعلام کرد: هر درخواستی دانشجویان در زمینه تغذیه داشته باشند می توانند با ما درمیان بگذارند و اگر لازم باشد با پیمانکار نیزبرخورد می کنیم. بنده هم هفته ای 2 بار از سلف دانشجویان بازدید نموده و از نزدیک با دانشجویان ارتباط داریم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 429

به "فارس من، توقف عرضه دوغ فله ای در دانشگاه یاسوج، شایعه کاهش حجم غذا صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، توقف عرضه دوغ فله ای در دانشگاه یاسوج، شایعه کاهش حجم غذا صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید