علی نژاد: ژیمناستیک ایران در جهت خوبی حرکت می نماید، به کسب سهمیه المپیک ژیمناستیک امیدواریم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، حرکت ژیمناستیک را در یک راستا خوب توصیف و با تأکید بر آرامش در استمرار همین رویه نسبت به کسب سهمیه المپیکی این رشته نیز ابراز امیدواری کرد.

علی نژاد: ژیمناستیک ایران در جهت خوبی حرکت می نماید، به کسب سهمیه المپیک ژیمناستیک امیدواریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد در مجمع سالیانه فدراسیون ژیمناستیک گفت: ژیمناستیک یک رشته بااهمیت در ورزش محسوب می گردد به طوری که پرورش ورزشکاران این رشته با آمادگی جسمانی بالا برای بقیه رشته ها یک اتفاق خوب محسوب می گردد.

علی نژاد تعداد بالای علاقه مندان به این رشته را مورد توجه قرار داد و گفت: جمعیت قابل توجه ژیمناستیک بیانگر میزان علاقه مندی و استعدادهای خوب این رشته در سطح کشور است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در حوزه قهرمانی آن طور که باید و شاید انفاقات خوبی رقم زده نشده، اما قدم های مثبتی برداشته شده است که امیدوارم با کسب سهمیه المپیکی این رشته نیز همراه گردد و در بازی های آسیایی2022 هم پیروز به کسب مدال شویم تا این رشته در زمره ورزش های مدال آور ایران در قالب بازی های آسیایی قرار بگیرد.

علی نژاد ادامه داد: جهتی که ژیمناستیک طی می نماید جهت خوبی است که با حفظ آرامش منجر به دستیابی و تحقق اهداف نیز خواهد شد و از طرفی برخورداری این فدراسیون از 270 هزار ورزشکار سازمان یافته زمینه مناسبی را برای برنامه ریزی با رویکرد مدال آوری فراهم می نماید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: ژیمناستیک ایران بسیار به کسب سهمیه المپیک نزدیک بود و اگر در رویداد باکو آن اتفاق بد رخ نمی داد و مسابقات پایانی لغو نمی شد قطعاً به سهمیه هم دست پیدا می کردیم، اما اکنون نیز فرصت المپیکی شدن برای ژیمناستیک ایران در مسابقات پیش رو وجود دارد.

علی نژاد گفت: وزارت ورزش و جوانان هم این رشته مادر را حمایت می نماید و با وجود محدودیت های بودجه ای به دلیل فعالیت های خوب، 34 درصد به بودجه فدراسیون ژیمناستیک اضافه شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 5432

به "علی نژاد: ژیمناستیک ایران در جهت خوبی حرکت می نماید، به کسب سهمیه المپیک ژیمناستیک امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: ژیمناستیک ایران در جهت خوبی حرکت می نماید، به کسب سهمیه المپیک ژیمناستیک امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید