سیرجان قابلیت برند جهانی گردشگری را دارد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به ظرفیت های متنوع سیرجان در حوزه گردشگری و صنایع دستی گفت: این شهرستان می تواند به عنوان برند جهانی در گردشگری معرفی شود.

سیرجان قابلیت برند جهانی گردشگری را دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، غلامرضا فرخی مدیرکل میراث فرهنگی استان در نشست کارگروه گردشگری شهرستان سیرجان، افزود: این شهر به لحاظ جهانی بودن آن شرایط لازم برای برند شدن در حوزه گردشگری را دارد که اگر برندسازی به درستی و با برنامه ریزی انجام شود موجب رونق گردشگری و اقتصادی و در نهایت توسعه و پیشرفت شهر سیرجان خواهد شد.

او با بیان اینکه شهرستان سیرجان دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است، شرح داد: باید زمینه حضور گردشگران را با برپایی ورک شاپها و کارگاههای متعدد صنایع دستی، راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی، بازدید از مجتمع های صنعتی و معدنی، جاذبه های تاریخی و گردشگری مهیا ساخت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه برای جذب گردشگران باید برنامه ریزی و مدیریت گردشگری داشت، اظهار کرد: بدون شک برنامه ریزی و تعیین جهت گردشگری با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی، نهادها و دستگاههای مرتبط با گردشگری بهتر انجام خواهد شد.

او در خصوص راه اندازی زیرساختهای گردشگری شهرستان سیرجان، گفت: سازمان میراث فرهنگی امادگی لازم جهت فراهم آوردن بسترهای لازم به منظور ایجاد تأسیسات زیر بنائی گردشگری و مراکز خدماتی، فرهنگی، رفاهی را دارد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 724

به "سیرجان قابلیت برند جهانی گردشگری را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیرجان قابلیت برند جهانی گردشگری را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید