سلطانی فر: توانایی تامین امنیت حضور زنان در استادیوم ها را داریم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارتخانه و فدراسیون فوتبال با یاری نیروی انتظامی و نهادهای مسئول، توانایی تامین شرایط حضور زنان در استادیوم ها با رعایت ملاحظات شرعی را دارند.

سلطانی فر: توانایی تامین امنیت حضور زنان در استادیوم ها را داریم

ایرنا نوشت: مسعود سلطانی فر گفت: زیر ساخت های لازم برای حضور زنان شامل ورودی، معبر، محل استقرار و خدمات ویژه رفاهی بصورت جداگانه در تمام ورزشگاه های ملی و بزرگ، فراهم و آماده شده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور تماشاگران زن در سالن مسابقات رشته های والیبال، بسکتبال و هندبال گفت: با رعایت تمام ملاحظات شرعی و فرهنگی، تماشاگران بیننده مسابقات در رشته های دیگر هستند و با هماهنگی، برنامه ریزی و پیش بینی های لازم انجام شده با عوامل انتظامی، امنیتی و وزارت کشور، تماشاگران زن در بازی های ملی با استفاده از امکاناتی که برای آن ها فراهم شده است حضور پیدا خواهند کرد.

سلطانی فر درباره امکان حضور تماشاگران زن در بازی های لیگ برتر فوتبال، گفت : امیدواریم با مناسب شدن فضای ورزشگاه های ورزشی و رعایت کامل موازین شرعی و فرهنگی توسط طرفداران تیم ها، در آینده نیز بتوانیم شرایط حضور زنان در مسابقات لیگ برتر را فراهم کنیم. البته این موضوع نیازمند آنالیز جامع تر و کامل تر در آینده می باشد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه با حضور زنان در ورزشگاه ها موافق است، گفت: وزارتخانه و فدراسیون فوتبال با یاری نیروهای انتظامی و نهاد های مسئول، توانایی تامین شرایط کامل، رفاهی و امنیتی با رعایت ملاحظات شرعی را دارند.

وی با اشاره به انعکاس بعضی اخبار درباره مغایرت دیدگاه ها در دولت در این خصوص، گفت: در این مورد همراه و هماهنگ هستیم و با رعایت تمامی موازین شرعی و مواردی که حریم و حرمت زنان تماشاگر را حفظ می نماید، به امید خدا اقدامات مقتضی بعمل خواهد آمد.

سلطانی فر در انتها ضمن ابراز تاسف و تاثر از درگذشت غم انگیز سحر خدایاری طرفدار باشگاه استقلال و ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده گرامی اش، گفت :امیدوارم هیچگاه شاهد تکرار چنین اتفاقات تلخ و ناگواری نباشیم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 816

به "سلطانی فر: توانایی تامین امنیت حضور زنان در استادیوم ها را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: توانایی تامین امنیت حضور زنان در استادیوم ها را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید