سامسونگ بی سروصدا از گوشی پایین رده گلکسی A01 رونمایی کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، شب گذشته شرکت سامسونگ بدون هیچگونه سروصدایی از جدیدترین گوشی پایین رده خود به نام گلکسی A01 رونمایی کرد که روی هم رفته گوشی قابل توجهی محسوب می شود.

سامسونگ بی سروصدا از گوشی پایین رده گلکسی A01 رونمایی کرد

گلکسی A01 از نمایشگر 5.7 اینچی LCD بهره می برد و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم در بریدگی قطره ای شکل تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش می توانیم به رزولوشن 720p+ اشاره کنیم. در پنل پشتی، این گوشی دارای دوربین دوگانه است که دوربین اصلی از سنسور 13 مگاپیکسلی بهره می برد و سنسور دوم هم از نوع 2 مگاپیکسلی است و به عنوان سنسور تشخیص عمق انجام وظیفه می کند. سامسونگ در مورد امکانات فیلمبرداری این گوشی اظهارنظر نکرده ولی به احتمال زیاد از فیلمبرداری با کیفیت 1080p پشتیبانی می کند.

از دیگر مواردی که هنوز مشخص نیست، می توانیم به تراشه اشاره کنیم که سامسونگ فقط اعلام کرده دارای پردازنده مبتنی بر 8 هسته است. اگرچه برای چنین گوشی هوشمندی مطمئنا نمی توانیم انتظار تعبیه تراشه قدرتمندی را داشته باشیم، ولی سامسونگ با قرار دادن 6 گیگابایت حافظه رم برای مدل پایه می تواند توجهات زیادی را جلب کند و در ضمنً کاربران می توانند مدل مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم را هم خریداری کنند.

از دیگر امکانات آن باید به حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کنیم که به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت، می توانند حافظه بیشتری برای گوشی خود به ارمغان بیاورند. علاوه بر این، استفاده از کارت حافظه تداخلی با جایگاه دو سیم کارت ندارد و کاربران علاوه بر بهره گیری از کارت حافظه، می توانند دو سیم کارت را در این گوشی قرار دهند.

از دیگر ویژگی های این گوشی باید به جک هدفون و چیپ رادیو FM اشاره کنیم. انرژی گلکسی A01 از جانب یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که در مورد سرعت شارژ آن هنوز نمی توانیم اظهارنظر کنیم. در رابطه با تاریخ عرضه و قیمت آن هنوز سامسونگ اطلاعاتی منتشر نکرده ولی به نظر می رسد با قیمت حدودا 100 دلاری روانه بازار خواهد شد.

منبع: GSM Arena

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1718

به "سامسونگ بی سروصدا از گوشی پایین رده گلکسی A01 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ بی سروصدا از گوشی پایین رده گلکسی A01 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید